Wpis z mikrobloga

Witamy

OTO NAGRODY ZA RACE 1 @ IMOLA:

@Prophet1111 - 8 pozycji + 4pk

@iso9001 - 6 pozycji +5pk

@wright - 6 pozycji + 4pk

@zlymudzyn - 6 pozycji + 3pk

@Prince-Matt - 6 pozycji + 2pk

@jedi87pl - 4 pozycje + 2pk

@DrQ - 4 pozycje +2pk

@maciejpl92 - 2 pozycje + 4pk

@jacob-m - 2 pozycje + 2pk

@valencianista 1pk

@kabaret10 1pk

@matelusz1 2pk

@pacbox 1pk

@Tarec 1pk

@snsv 2pk

@skethoo 1pk

Wszelkie apelacje są przyjmowane przez najbliższe 24h od dodania tego wpisu. Masz wątpliwość za co dostałeś karę? pytaj pod tym wpisem.

#acleague #assettocorsa #simracing
Pobierz ACLeague - Witamy

OTO NAGRODY ZA RACE 1 @ IMOLA:

@Prophet1111 - 8 pozycji + 4pk...
źródło: comment_nIEZ9DHoPLXB29NScljuDOEOrx0oT07r.jpg
  • 52
@Mokrysedes: wszystko mamy elegancko w arkuszu co za co i kiedy ale sytuacji zgłoszonych było dokładnie 25 także mówię, że pisanie do każdej obcierki kto co ile kiedy i za co zdecydowanie wydłużyło by sporządzenie informacji.
@ACLeague: A ja bardzo proszę raz jeszcze o odpowiedź na pytanie, które zadałem w wątku ze zgłaszaniem kar. Co w wypadku, gdy samochód rozłączonego z serwera zawodnika wreckuje samochód zawodnika biorącego udział w wyścigu, tym samym kończąc jego szanse na jakąkolwiek rywalizację.

Nie zgłaszam tego w celu ukarania zawodnika, ale równie dobrze mogę mieć w ten sposób zepsuty każdy wyścig.
@ACLeague: zgłaszam do ponownego rozpatrzenia 45.45 z @Mokrysedes

Proszę o jakąś wykładnię co znaczy, że wypadłem ze swojej lini?

Moja argumentacja w dysksji z kolegą Sedesem :)

http://www.wykop.pl/wpis/22335189/#comment-80616901

http://www.wykop.pl/wpis/22335189/#comment-80646223

Już nawet nie chodzi o kary, chcę po prostu zrozumieć wg. jakich zasad można atakkować. tylko nie rozumiem jak niby zawiniłem skoro to Mokrysedes we mnie wjechał? Zostawiłem masę miejsca, byłem bliżej wewnętrznej i byłem troszkę z przodu. Dlaczego nie miałem prawa
valencianista - @ACLeague: zgłaszam do ponownego rozpatrzenia 45.45 z @Mokrysedes

...
@valencianista: Riccardo miał lockupa bo Vettel go bardzo ścisnął do lewej. Po takim tarciu oponami po asfalcie ciężko oczekiwać żeby wyrobił się w zakręt wzorowo (i tak nieźle mu poszło).

Myślę że karę dostałeś za niepotrzebny agresywny atak i próbę bezczelnego zepchnięcia mnie do prawej (czego się nie spodziewałem) jako ostrzeżenie. Bo wystarczyłoby wytrzymać na wewnętrznej, potem na zewnętrznej na następnym zakręcie i wziąłbyś mnie bez niczego na nawrotce. Sam spowodowałeś