Wpis z mikrobloga

#mirkokoksy

Siema, ćwiczę na siłowni od 4 miesięcy, z drobnymi przerwami. Od jakiegoś miesiąca robiłem FBW 5x5 3 razy w tygodniu, ale z racji tego, że pracuje w weekendy nie jestem w stanie wygospodarować 3 dni z następującą po nich dobową przerwą. dlatego zdecydowałem się na splita 4 dni Z RZĘDU. Poszperałem trochę w sieci i ułożyłem sobie coś takiego:

Poniedziałek: plecy, biceps, brzuch

Plecy:
Martwy ciąg 4x 5-10
Podciąganie 4x 5-10
Coś lekkiego na koniec?

Biceps:
Sztanga prosto 3x 5-10
Młotki 3x 5-10

Brzuch:
Allahy 4x 10-15


Wtorek: klatka/triceps

Klatka:
Hantle/sztanga płasko 4x 5-10
Hantle/sztanga skos 4x 5-10
Rozpiętki 4x 5-10
Przenoszenie hantla za głowę leżąc na ławce poziomej 4x 5-10

Triceps:
Podnoszenie hantla zza głowy 3x 5-10
Wyciskanie francuskie 3x 5-10


Środa: nogi i lydki

Nogi
Przysiady ze sztanga na barku 4x 5-10
Wykroki 4x 5-10

Łydki:
Wspiecia na palcach na maszynie 3x 5-10


Czwartek: barki/brzuch

Barki:
Wycisk żołnierski 4x 5-10
Facepulls 3x 5-10

Brzuch:
Podciąganie ud do brzucha w zwisie 4x 10-15

Co o tym sądzicie? Dodam, że nie jestem jeszcze koksem :P więc nie chce też z czymś przesadzić i zrobić sobie krzywdę, ale zależy mi na ciężkim i efektywnym treningu.
  • 12
@Supsti: Napisałem niżej, że dodałbym coś lżejszego jeszcze, ale nie mam pomysłu co. Myślałem o wiosłowaniu, ale kolega mi powiedział, że zarówno drążek jak i martwy ciąg to ciężkie ćwiczenia, więc powinienem wziąć coś lżejszego.
@Amishia: właśnie dlatego piszę, że może ktoś podpowie mi jak go rozbudować :P wolałbym uniknąć ćwiczeń typu wypychanie na maszynie, bo nie przepadam za nimi, raczej ćwiczenia z wolnymi ciężarami. No i zależy mi głównie na sile a nie na rzeźbie, więc większe ciężary a mniej powtórzeń. No ale nie znam się na tym, bo dotychczas nie układałem sobie sam planu.
@Noah_Solloway: Spokojnie, nikt Ci nie każe robić wypychania na maszynie :D