Aktywne Wpisy
Xefirex +1916
AspoleczneUfo +493
Spędziłem kilka miesięcy w jednej z największych polskich hut na stanowisku, które kojarzy się z odpowiedzialną pracą, a jedyne co zobaczyłem to nieprawdopodobną skalę kradzieży, korupcję i ogólny kult #!$%@? się. Niesamowite, że w 2024 roku wciąż istnieją firmy zatrzymane w latach 80 ubiegłego wieku. Stare narzędzia ledwo się trzymające, #!$%@? w BHP, pracownicy wynoszący dosłownie wszystko, łącznie z sześciometrowymi rurami przez bramę, na której jest ochrona i nie powinno być na
#windows #sysadmin
Mirki czy możecie mi polecić jakiś free / open source system do ticketów? W firmie na razie to kuleje a prawdopodobnie coś będę musiał wdrożyć. Najważniejsze cechy:
- popupy/alerty
- wielu userow
- przekierowanie zadan
- priorytety, auto podwyzszanie po przekroczonym czasie
- najlepiej aby nie bylo to w chmurze tylko lokalnie
(oba są dość przyjemne przy wdrażaniu).
Komentarz usunięty przez autora