Wpis z mikrobloga

  • 3
Przed świętami kupiłam w pewnym sklepie internetowym płytę z muzyką. Po kilku dniach dostałam od nich mejla, że płyta już czeka w punkcie odbioru. Pojechałam, a tam dowiedziałam się, że wkradł się błąd, ale pani mnie poinformowała, że płyta w Warszawie już jest i na następny dzień będzie do odbioru. Nie było jej. Była po tygodniu.
Wczoraj poprosili mnie o opinię na ceneo, więc ja wystawiam: negatywna z opisem jak powyżej. Dzisiaj dostałam mejla z prośbą o usunięcie opinii z ceneo. Bo przepraszają.
Nie wiem, co w tej sytuacji zrobić. Usunąć czy nie...
#sklepyinternetowe #niewiemjaktootagowac #pytanie
  • 26
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Majciochini
@TheSjz3
Generalnie to tak zamierzam, ale od paru dobrych minut mam takie wtf
Mam anulować, bo...? Bo pls, zrób to, już nie będziemy? To jest takie słabe. Tak jakbyn nie miała prawa do negatywnej opinii...
  • Odpowiedz