Wpis z mikrobloga

#substance #grafika3d

Tak się rozpływałem jaki ten designer fajny i usiadłem do tutoriala z Vincentem Derozierem, który pokazuje jak stworzyć coś mniej generycznego i bardziej indywidualnego. Siedzę nad tym z 6 godzin i jak dla mnie jest zupełnie generyczne XD Poziomem skomplikowania już dawno przerosło moje inne materiały, a nawet nie zacząłem albedo.
A to tylko pierwszy z trzech materiałów które mam zblendować w supermateriał. Jak ktoś miałby tego nauczyć w szkole grupę osób, to nie wiem.

W każdym razie, trochę to interesujące i trochę nudne.
źródło: comment_VjE6acfSQBE0oc0O6Th877YK7bLJqaT4.jpg
  • 13
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

@einz: widzę, dobrze się bawisz #hahabeniz ja zostałem odcięty od mojego PC, a na lapku z 8gb ram nawet nie mam co mysleć o designerze :) na szczęście niedługo odzyskam kompa i zacznę działać :)
@einz: W silnikach do gier wiem jak działa, ale w softach 3D jak to się przenosi? Da się np użyć tego w Cinema4D jak omateriał? Albo w jakimś 3DS Maxie?