Aktywne Wpisy
NadiaFrance +23
Na początku wojny tag #ukraina był super -o ile w kontekście wojny można napisać, ze cos jest super- mnóstwo ciekawych filmików, spostrzeżeń, analiz, dyskusji, ale z czasem zaczął się degenerować. Pojawiła się pycha i fałszywe przeświadczenie o swojej wyjątkowości, a ciekawe tematy zostały wyparte przez śledzenie onuc, jakiś nic nie znaczących kont, jakieś pisanie "czemu dziś tyle onuc, co się stało" przy każdej okazji gdy Ukraińcy odnieśli jakieś zwycięstwo. Do tego sto
smutny_przerebel +14
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
21 października kupiłem Dell 7559, po 3 tygodniach zarejestrowałem go na stronie Della. Niedawno z ciekawości sprawdziłem datę mojej gwarancji i okazało się, że wciąż jest liczona on daty wprowadzenia do bazy Della, tj. 22 lutego 2016. Ponieważ już raz go rejestrowałem, utworzyłem konto na stronie Della, przypisałem do niego urządzenie i wysłałem zapytanie do Della o przedłużenie gwarancji, zaznaczając że mogę przedstawić fakturę na zakup. W odpowiedzi otrzymałem:
Innymi słowy przepada mi 8 miesięcy gwarancji, chyba że dopłacę. Jak to w końcu jest z serwisem Dell, faktycznie mogą deklarować 24 miesiące gwarancji, po czym okazuje się, że liczona jest od daty która jest niezależna od strony klienta?
#laptop