Wpis z mikrobloga

Hej!

21 października kupiłem Dell 7559, po 3 tygodniach zarejestrowałem go na stronie Della. Niedawno z ciekawości sprawdziłem datę mojej gwarancji i okazało się, że wciąż jest liczona on daty wprowadzenia do bazy Della, tj. 22 lutego 2016. Ponieważ już raz go rejestrowałem, utworzyłem konto na stronie Della, przypisałem do niego urządzenie i wysłałem zapytanie do Della o przedłużenie gwarancji, zaznaczając że mogę przedstawić fakturę na zakup. W odpowiedzi otrzymałem:

Serwis gwarancyjny na poniższe urządzenie wygasa z dniem 23.02.2018. W chwili obecnej koszt przedłużenia serwisu NBD to kwoty brutto: - rok – 420 pln; - 2 lata – 599,99 pln.


Innymi słowy przepada mi 8 miesięcy gwarancji, chyba że dopłacę. Jak to w końcu jest z serwisem Dell, faktycznie mogą deklarować 24 miesiące gwarancji, po czym okazuje się, że liczona jest od daty która jest niezależna od strony klienta?

#laptop
  • 1