Aktywne Wpisy
fenixs +739
HuopWsiowy +181
Ja #!$%@? huop był badania krwi zrobić. Tłum ludzi i huop przytłoczony siedział tym wszystkim. Jak była moja kolej to myślałem o tym by się nie potknąć i nie #!$%@?ć xD Krew pobierała mi młoda Julka więc zgrywałem twardziela, patrzyłem przed siebie bez słowa i nawet nie syknąłem xD Huop pięść zacisnął a Julka po chwili "PIĄSTKĘ można rozluźnić". PIĄSTKĘ... kompromitacja morfologiacwela #przegryw
Zamówiłem kilka rzeczy w Agata Meble i już żałuję, a jeszcze jedno zamówienie w drodze…
1. Meble do salonu - szafka rtv i regał.
Brakowało kilku śrubek (ze 3 może) do szafki, i kilku do regału - dobra to jest pierdoła, może się zdarzyć, chociaż we wszystkich innych zamawianych rzeczy mam albo idealnie wyliczone, albo kilka zapasowych. No ale mniejsza o śrubki, bo garść w Casto kosztowała złotówkę.
Do regału nie dostałem jednej wewnętrznej, szklanej półki - tutaj jeszcze myślałem, że spoko - zdarza się. Zwykłe zgłoszenie niezgodności towaru z umową z oczekiwaniem "dostarczenie brakujących elementów". Bo sam regał działa, stoi, da się z niego korzystać (chociaż nie w pełni, ale jakby nie przeszkadza mogę poczekać trochę).
2. Sofa do salonu
No i tutaj jest dramat. Przyszedł bez poduszek od oparcia i bez żadnych śrub montażowych oraz instrukcji. Czyli mam kilka niezależnych od siebie części, których nie mogę w żaden sposób połączyć. Mebel jest w ogóle nieużywalny, zagraca mi pokój (nie mam przez to gdzie w nim usiąść, połozyć się…). Wiem, że nie mają tego co brakuje na magazynie (wtedy bym poprosił by mi to przywieźli na swój koszt i sprawa załatwiona). W związku z czym oczekuję zwrotu pieniędzy i niech sobie zabiorą sofę w cholerę. Ile można procesować taką sprawę? Dla mnie to kwestia kilku godzin, bo nie ma co wyjaśniać.
Jak mogę ich cisnąć tak, abym kasę dostał od razu, a nie czekał na 14 dni procesowania cholera wie czego i po co? Przez infolinię mi mówili, że producent - tylko on nie jest stroną w przypadku mojego zgłoszenia (umowa zawarta z Agata Meble, oni odpowiadają za wywiązanie się z umowy). Dodam, że zamawiałem w sklepie stacjonarnym, nie przez internet.
Jeszcze za każdym razem na infolinii muszę ich poprawiać, że nie zgłaszałem reklamacji tylko niezgodność towaru z umową.
A tutaj definicja słowa reklamacja: http://sjp.pwn.pl/szukaj/Reklamacja.html
A w przypadku zwrotu, ze względu na znaczną wadę? Utrudnienie w funkcjonowaniu?
Jest w przepisach gdzieś o utrudnieniach - a ta sofa mocno mi utrudnia funkcjonowanie.