Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Chciałbym mieć kawalerkę, po pracy siedzieć przed kompem i niczym się nie przejmować. Pensję mieć taką by starczyło na utrzymanie siebie, starego, ale ukochanego auta i odłożeniu paru stówek w razie "W".

Z drugiej strony chciałbym być wygrywem. Mieszkanie w nowych blokach, samochód pokroju GT86, 370Z, E92... wyjeżdżać codziennie z kumplami na obrzeża miasta by tam dawać popis tylnego napędu. Zjeść Maca, wrócić do domu, by następnego dnia iść do pracy z pozytywnym nastawieniem.

Nie muszę mieć nawet dziewczyny, wystarczą koleżanki.

Aktualnie mieszkam z rodzicami, nie mam doświadczenia zawodowego i nieudolnie studiuje.

#feels #przegryw

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( http://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Asterling
  • 15
TrzeźwaMarzycielka: @anonim1133: marne szanse kumplu, przerabiam to przez całe życie xD
@poloyabolo: brak wyższego wykształcenia i innych kwalifikacji powoduje to, że jestem marnym osobnikiem na rynku pracy.

Próbowałem uczyć się programowania, ale od dziecka czuję wstręt do kodu. Nie szło mi, na siłę nie ma co się uczyć. Poszedłem na warsztaty do pewnego korpo, radziłem sobie najsłabiej z całej grupy.

Coś innego muszę wykombinować, bo wątpie by udało mi
AnalnyMurzyn: @epi: wiadomo, że nadal miałbym jakieś problemy, ale przez pewien czas mieszkałem samemu, miałem jakieś tam pieniądze na życie odłożone i byłem bardzo szczęśliwy. Aczkolwiek był to krótki okres czasu. Nie ma to jak przyjść do domu, gdzie jest spokój :)
@TrueSlav: szkoda rozbijać takie ( )

Zaakceptował: Asterling