Wpis z mikrobloga

#mudnamirko ja i @Grizwold stwierdzilismy wczoraj w rozmowie że fajnie było by wam dać możliwość "pisania po ścianach"
w labiryncie
tu jest problem w postaci zjebów co za szczyt kawalarstwa uważają wklejenie hehe pasty o serwerowni co mogło by się skończyć banem dla bota i końcem zabawy

ma ktoś pomysl jak to rozwiązać bez moderatorów bo zajmowało by to mase czasu a mało kto tyle ma
  • 23
@Grizwold: oba pomysły można w sumie połączyć
Warty sklepiki itd zrobić w miasteczkach czyli na powieszchni
a na taka radosną twórzczość graficiarzy pozwolić w lochach które bez tego będą wiały #!$%@? i nudą
(mino różnych stworów i rodzajów pomieszczeń, potężny rozległy labirynt jest nie do ogarnięcia inaczej niż proceduralnie)
@wytrzzeszcz: W grze tekstowej nawet loch 10x10 wydaje się spory. Mimo wszystko to już jest 100 lokacji do opisania. Ale faktycznie - można zrobić wielki proceduralny loch. Wydaje mi się to całkiem fajne z perspektywy programisty, ale czy będzie w ogole grywalne? Powiedzmy ten loch 1000x1000. To 1mln lokacji. Żeby każdą odwiedzić by potrzeba w tej chwili ~1.25mln minut (2.4 lata) ciągłego grania, bo bot zbiera komendy co minute. Do tego
@Grizwold: ale chodziłeś kiedyś po bunkrach/kanałach/lochchach? zasadniczo są one właśnie strasznie powtarzalne
a wielki rozmiar powiedzmy na 2.4 lat grania + możliwość pisania po ścianach zwiększa ich atrakcyjność bo chcemy dalej eksplorować

co do Domków graczy to @Budek24: nie jest to problem możemy ręcznie akceptować ich opisy i dawać im ziemie

Więc będziemy mieli śliczny świat powieszchni
i szary i ponury świat podziemi