Wpis z mikrobloga

#afera #solgaz @SOLGAZ

Jeszcze 3 tygodnie temu przed cała aferą, chciałem kupić płytę indukcyjną właśnie od solgazu. Poczytałem troche, porównywałem sprzęty ale ostatnie pytania chciałem zadać via wykop, bo skoro mają tutaj taki dobry marketing i tak dalej to pewnie pomogą. Zostałem zlany ciepłym moczem i kupiłem inną płytę właśnie przez to w jaki sposób traktują klientów. Szkoda.
amarantowy - #afera #solgaz @SOLGAZ

Jeszcze 3 tygodnie temu przed cała aferą, chci...

źródło: comment_ysDD5ls9xKX6yfSrtOZ5Ab0AxGp4lKT4.jpg

Pobierz
  • 18
@amarantowy: Ogólnie, to zrobił błąd tym zlaniem. Wystarczyło przekazać kilka twoich pytań (miałby też wytłumaczenie na opóźnienie w odpowiedziach), a jakbyś miał kolejne - grzecznie przekazać kontakt, do kogoś oblatanego. No, ale pewnie do TVN się spieszył i nie miał czasu dla klientów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@FrasierCrane: Pracowałem w obsłudze klienta przez kilka lat jak się sprowadziłem do Warszawy. I to właśnie przy AGD/RTV więc takie podejście dla mnie jest troche dziwne w momencie kiedy to firma powinna się bić o klienta w różnych kanałach sprzedaży a nie odwrotnie lol
@Pirat_Brodacz: Serio? Nie chcę zabrzmieć na gbura ale napisałem, że nie lubię maili, proponując jednocześnie 2 alternatywne kanały gdzie przepływ dwukierunkowej informacji będzie relatywnie szybki (fb, wykop msg). Do tego wszystkiego dochodzi fakt, że to ja jestem klientem a o niego (w ramach zdrowego rozsądku) należy zabiegać. Skoro ciężko jest się wysilić na tyle, aby przyjąć moje ciężko zaoszczędzone pieniądze to daje mi to do rozumienia w jaki sposób może późniejszy
Ludzie od marketingu, reklamy czy ogólnie PR nie zajmują się docelowo obsługa klienta


@Pirat_Brodacz: Zdziwiłbyś się. Przykłady Netii, czy Play (szczególnie na początku) to było coś zupełnie odmiennego, gdzie miałeś łatwy kontakt z rzecznikiem prasowym, który czasem pomagał. Klient ma mieć wrażenie, że jest ważny. Nie olewany. NAwet jak jest.
No ale to Mirko, tutaj wszystko jest proste.
@amarantowy: Dla mnie to jest śmieszne - dostałeś numer telefonu i adres mailowy, na który spokojnie mogłeś zadać te same pytania, które chciałeś wysłać na PW, ale nie "bo Ty nie lubisz maili". Tak jak Ci napisał, był akurat w trasie, zajęty czymś innym i odpisałby pewnie wolniej niż oczekujesz. Krytykowanie go w tej sytuacji jest już po prostu szukaniem na siłę do czego by się tu #!$%@?ć panie "ja jestem
@amarantowy: ile ty masz lat? dokonywałeś kiedyś jakiegoś większego zakupu? naprawdę chcesz rozmawiać o zakupie tak drogiego produktu via wikop pel? zadałeś pytanie i dostałeś wyczerpującą odpowiedź, nie widzę tutaj żadnego zlania moczem ( ͡° ʖ̯ ͡°) jak dla mnie to jest sianie zamętu na siłę z gównopowodu. Chyba, że to zarzutka to w takim razie łyknąłem
@Pogromista: Biorąc pod uwagę, że w swoim niedługim życiu kupiłem mieszkanie a teraz buduję dom łącznie z całym wyposażeniem to tak, pare zakupów większych mam za sobą. Druga kwestia, ile ty masz lat jak ie rozumiesz podstawych praw jakimi rządzi się marketing?
@amarantowy: w takim razie szczerze gratuluję dotychczasowych osiągnięć. Wracając do tematu, tak jak napisałem, nie widzę w tej rozmowie żadnego zlania moczem. Źle by się zachował gdyby zignorował twoje pytanie lub udzielił odpowiedzi po miesiącu. Gdybym był w podobnej sytuacji, właśnie taką odpowiedź chciałbym dostać - szybką i konkretną. Może dla ciebie marketing jest czymś innym, ale to nie jest powód żeby nakręcać aferę bez podawania konkretnych dowodów na beznadziejność tych
-tutaj i teraz(nie 3 tyg temu, tylko w szczytowym momencie afery), pisząc, że zostałeś zlany ciepłym moczem co jest bzdurą.
-nigdzie tak nie mówisz, i ja nigdy tak nie napisałem. Źle zrozumiałeś ostanie zdanie. Chodziło mi o to, że lepiej się skupić na potwierdzonych dowodach na beznadziejność tych produktów niż na siłę próbować jeszcze bardziej dokopać solgazowi