Wpis z mikrobloga

Przecież chyba ustawowo mam prawo do 24 miesięcy?


@#!$%@?: Od sklepu, HP czy Dell sprzedają laptopy z 12, 24 i 36 miesiącami gwarancji.
  • Odpowiedz
A ten HP jest awaryjny czy starczy na kilka lat i nie przejmować się tymi 12 miesiącami?


@#!$%@?: Probooki i Elitebooki raczej się nie psują, ale carepacki z 3 letnim door to door czy on-site HP nigdy nie były drogie.
  • Odpowiedz
@Pustulka: Ok, dzięki. Jeszcze jedno:

Czy ten laptop będzie dobry dla studentki, która nie gra w gry tylko przegląda internet, korzysta MS Office i ogląda filmy?
  • Odpowiedz
Czy ten laptop będzie dobry dla studentki, która nie gra w gry tylko przegląda internet, korzysta MS Office i ogląda filmy?


@#!$%@?: Będzie ok, probooki 430 i 450 należą do bardzo udanych niskich biznesówek.
  • Odpowiedz
@Pustulka:

Kupiłem w Komputroniku ale powiedzieli mi, że laptopu nie obejmuje gwarancja producenta tylko ichniejsza, bo laptop był przez nich modyfikowany. (włożyli dysk SSD). Mają rację?
  • Odpowiedz
@#!$%@?:
Wpisz numer seryjny na stronie HP i sprawdź jaka jest długość gwarancji, teoretycznie HP może ci w ramach gwarancji naprawić wszystko poza SSD, który był wymieniony. Powinieneś też mieć 24 miesiące odpowiedzialności sprzedawcy.
  • Odpowiedz
Do wszystkich którzy trafili tu z wyszukiwarek:
Trzeba napisać do supportu (jest specjalna kategoria) i załączyć fakturę bo data rozpoczęcia gwarancji jest ustawiana na datę produkcji.
Od ręki ją przedłużą, a na pochwałę zasługuje szybkość odpowiedzi.
  • Odpowiedz