Wpis z mikrobloga

Z racji nowego roku odpaliłem sobie #forza Motorsport 6. Wiem, że większość Mirków gra w #forzahorizon3 , ale za 90zł pudełko to chyba nie tak źle.
Bardziej doświadczonych kierowców prosiłbym o radę jak/które ustawić asysty by grało się fajnie, ale nie za trudno, bo mam małe doświadczenie w takich grach. Ustawienia początkowe to w sumie tylko trzymanie gazu i czasem hamulca...nuda.
No i pochwalę się, że przy pierwszym losowaniu trafiłem Veyrona ( ͜͡ʖ ͡€)
#xboxone
Krogalik - Z racji nowego roku odpaliłem sobie #forza Motorsport 6. Wiem, że większoś...

źródło: comment_sLfqUm2Xb9voP7L6x4k1OVdymNmUwAwk.jpg

Pobierz
  • 11
@No25: próbowałem z ręczną to nie ogarniałem kiedy co mam wcisnąć - pozostanę na razie przy automacie.
@pazdzioch564: @No25: a te TCS i STM? Duża różnica jest pomiędzy poziomami zaawansowania drivatarów, czy jak podniosę na trochę wyższy poziom to będą mnie robić na każdym zakręcie?
@Krogalik: Jak mam wyłączone, TCS możesz włączyć przy najmocniejszych autach np. bolidach F1, ale tak to wyłączone.
Poziom to już musisz dostosować pod siebie żebyś po połowie okrążenia nie był 10 sekund przed resztą albo też nie był ostatni.
@Krogalik: Asysty stosuj zależnie od klasy samochodu i powoli, z czasem próbuj je wyłączać. W słabszych autach (tak do klasy C) można wszystko wyłączyć i uczyć się hamowania (nie 'hamulec w podłogę' tylko wyczuć dane auto i hamować na granicy zblokowania kół). Jak wyższa klasa (B-S) to dorzuć ABS i TCS. W klasach R i P ciężko już bez kontroli trakcji, o X nie wspomnę.
Im mniej asyst tym lepsze czasy
@No25: @plastic11: Dzięki za porady pewnie wszystko przyjdzie z czasem i metodą prób i błędów. Szerokości i przyczepności życzę ʕʔ
@Qdeu: tak jak @d3v: napisał kupiłem w Carrefourze. Tu trochę więcej info na mirko. Jakbyś trafił i np. obsługa mówiła, że kosztuje więcej, bo im się na czytniku tak wyświetla to sprawdź na ogólnym sklepowym czytniku albo na kasie, wtedy powinna być za
@Krogalik: @plastic11: Jeżeli nauczy się hamować bez ABSu w niskich klasach to wtedy nie musi go włączać w najwyższych bo to nie robi różnicy jakim autem jedzie jeżeli hamowanie już ma wyczute i nie blokuje kól.
Przy TCS inna sprawa bo wraz ze wzrostem mocy jest coraz trudniej i w najwyższych klasach już jest ciężej ogarnąć odpowiednie dodawanie gazu, ale do indeksu 900 spokojnie można sobie jeździć bez niego (na
Jeżeli nauczy się hamować bez ABSu w niskich klasach to wtedy nie musi go włączać w najwyższych bo to nie robi różnicy jakim autem jedzie jeżeli hamowanie już ma wyczute i nie blokuje kól.


@No25: No nie wiem, ja Lotusem E23 nadal nie potrafię hamować ;)