Wpis z mikrobloga

Taka sprawa: otworzyłem Dispute przy zamówieniu na ali (zamawiałem światełka początkiem listopada, do tej pory nie dotarło), dałem propozycję zwrotu 30$, sprzedawca dał swoją ofertę zwrotu 2$ więc z marszu odrzuciłem, do gry wszedł AliExpress, są chyba po mojej stronie, napisali żebym potwierdził im kwotę refundacji jaką chcę jeszcze raz, więc byłoby ok, tyle że niżej w tej wiadomości jest "Solution: Please continue to wait for 6 days" a niżej jeszcze informacja "Please provide evidence as requested. Please kindly note that if no response or no valid evidence provided before the deadline, AliExpress would release full payment to the seller or refund the money as per seller's suggestion and close the dispute.". Miał już ktoś taką sytuację, jak się zachować? Jak w ogóle potwierdzić tą kwotę refundacji bo nie widzę takiej opcji zbytnio.
#aliexpress
  • 5
  • Odpowiedz
@Rufuss: Ha. Ty 30 a oni 2? Się rzucili. Masz im dostarczyć dowody niemania światełek. Swoją drogą to nie będzie łatwe. Mi idzie do tej pory jedna rzecz, którą kupiłem na wyprz 11.11 i już sprzedawcy raz pozwoliłem termin przedłużyć. Znowu kolejna paczka z 20.11 też mi dalej nie przyszła. Kaszana bo dużo wysyłki mieli z 11.11 a poczta roboty ze świętami także idzie jak idzie. Raz zawsze zgadzam się przedłużyć
  • Odpowiedz
@Piw_Benzyna: mi już ze 2 razy przedłużali, początkowo był termin an 20.12, potem 25, a teraz jest 02.01.17, chociaż Dispute się kończy 06.01, zobaczę, może coś jeszcze sprzedawca odpisze, a jak nie to im w Evidence wyślę jakieś screeny z trackingu czy coś
  • Odpowiedz
@Rufuss: No to peeewnie nie przedłużaj. A tracking jak nierejestrowany to taki średni dowód bo urywa się na departure from country zazwyczaj :-/ Próbuj może łykną. Kiedyś rzeczy za powyżej 20 dolców zawsze szły rejestrowaną a teraz jak widać po taniości i trzeba się z nimi pałować jak coś jest nie tak.
  • Odpowiedz