Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Ehh i tak całe życie, "do nauki, a jak nie to rowy będziesz kopał!", "lepiej się nie dało?", "ciekawe jak tam Anon napisał, pewnie lepiej od ciebie". Na początku tego tak nie odczuwałem no bo podstawówka, wystarczyło mieć mózg i zdarzały się nawet czerwone paski, potem gimbaza, wciągnąłem się w gry komputerowe, nadal byłem jednym z tych lepszych w klasie (niesamowicie żałuję tych setek godzin zmarnowanych przed kompem, czego skutki widać po mnie do dzisiaj), później dobre liceum, polubiłem matmę, zdałem maturę na wysokim poziomie, i oto jestem na jednej z lepszych uczelni w Polsce, studiuję informatykę. Może się wydawać, że wygryw, ale nigdy nie byłem mniej szczęśliwy w życiu niż teraz. Studia nie podobają mi się tak jakbym chciał, jestem samotny, nie potrafię gadać z ludźmi, nie wyobrażam sobie swojej przyszłości, nauka idzie mi dość przeciętnie, mam beznadziejne kontakty z rodzicami (nie potrafię powiedzieć do taty "tato", nie wiem kiedy ostatnio go tak nazwałem w bezpośredniej rozmowie - jakkolwiek absurdalnie to brzmi, tak właśnie jest), ale te kłopoty w komunikacji działają tylko w jedną stronę. Jak już mówiłem, całe życie wymagano ode mnie najlepszych wyników, za jakieś dwóje otrzymywałem krzyki, szlabany, wyzwiska (nigdy chyba nie zapomnę nazwania mnie beztalenciem przez mame). Często chce mi się płakać, nie mam osoby z którą mogę pogadać, nikt nie wie o tym co tu napisałem. A na co dzień "ubieram" swoją maskę i sobie egzystuję, jak już mówiłem, nikt nie zna prawdziwego mnie. Kiedyś być może byłem duszą towarzystwa, w gimbazie miałem nawet dziewczynę przez 3 miesiące ( ͡° ͜ʖ ͡°) eh nie wiem co robić, czasami najchętniej bym to wszystko zakończył, ale wyobrażam sobie reakcje rodziny i się powstrzymuje. Chciałbym mieć kogoś z kim mogę pogadać, pograć na gitarze, po prostu posiedzieć, myślę że to nadałoby mojemu życiu nowego sensu. No ale nie potrafię się nawet zgłosić na lekcji, a co dopiero zagadać do jakiejś mirabelk