Aktywne Wpisy
Jacinda +583
hej Mireczki, nie wiem czy jest ktoś tutaj co pamięta mój post sprzed sześciu lat, kiedy chwaliłam się wynikami z matury:
mój wpis z 2018
Przyszłam się pochwalić, że studia skończyłam, udało się bez żadnej obsuwy - jestem oficjalnie lekarzem (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
tera jeszcze trochę papierkowej roboty i
mój wpis z 2018
Przyszłam się pochwalić, że studia skończyłam, udało się bez żadnej obsuwy - jestem oficjalnie lekarzem (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
tera jeszcze trochę papierkowej roboty i
mcsQ +81
od kiedy jagodzianki to produkt premium? takie ceny teraz w Polsce? xD
#inflacja
#inflacja
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Obywatele, prawa i dobre obyczaje wyznaczają granice dla władzy, a nie na odwrót. Jestem głęboko przekonany, że dzisiaj rozmowa o europejskiej kulturze i naszym polskim w niej zakorzenieniu ma szczególny sens. Bo tak naprawdę jest to rozmowa o naszym zbiorowym być albo nie być we współczesnym świecie. Wydarzenia tego roku na całym świecie, w Europie, ale także tu, nad Wisłą (i nad Odrą) tak mocno przeze mnie przeżywane nadają tej rozmowie szczególny kontekst.
Jak wiemy z własnego doświadczenia, demokracja bez poszanowania dla kultury, zwyczaju i konwencji wyrodnieje szybko w swoje przeciwieństwo. Demokracja, w której ludzi pozbawia się dostępu do informacji lub narzuca jeden model życia staje się równie nieznośna jak dyktatura
Dzisiaj wolnościowa i demokratyczna tradycja europejska jest atakowana z różnych powodów i wielu miejsc. I dlatego wymaga właśnie w tej krytycznej chwili naszej szczególnej ochrony i pieczołowitości. Wręcz czułości, powiedziałbym. Sama z siebie nie przetrwa. Jest bardziej krucha i delikatna niż nam Polakom się wydawało, gdy tak do niej tęskniliśmy zza żelaznej kurtyny w czasach mojej młodości.