Wpis z mikrobloga

Mircy,
serwis Sony odmówił mi naprawy gwarancyjnej telefonu.
Uszkodzenie polega na odklejaniu się przedniego panelu od reszty urządzenia.

Powodem odmowy jest stwierdzona ingerencja w telefon, rzeczywiście taka miała miejsce - samodzielnie przykleiłem zakupiony na allegro tylni panel. Nie ma to jednak żadnego wpływu na to że przedni panel zaczął się odklejać!

Jakieś pomysły jak mogę sobie poradzić z taką sytuacją i zmusić serwis do naprawy urządzenia / zwrotu pieniędzy?
Do głowy przychodzi mi reklamacja lub odstąpienie od umowy, ale nigdy czegoś takiego nie składałem, jakieś porady?

#telefony #bojowkaandroid #technologia #bojowkawindowsphone #kiciochpyta #jakzyc
  • 6
@elbanan: Jeśli chodzi o gwarancje to mogą sobie wpisać co chcą. Polecam zawsze reklamować z tytułu rękojmi. Pamiętaj że mają 14 dni roboczych na poinformowanie Cię o statusie reklamacji. Tak więc czekasz cierpliwie 14 dni i jak się nie odezwą to automatycznie reklamacja zostaję uwzględniona za zasadną.

Poniżej wzór pisma rękojmi. Nic nie wspominasz nawet słówkiem o gwarancji w tym piśmie bo ona Cię nie interesuje.

http://bip.zawiercie.powiat.finn.pl/bipkod/002/006