Wpis z mikrobloga

@Iudex: Czemu janusze marketingu ? Taka prawda że mało kto ma choćby spieniacz do mleka w domu, szczególnie starsze osoby i u nich kawa = właśnie takie coś. A Krups celuje w " koneserów xD " którzy jednak mają choć podstawowy sprzęt, ew. do kawiarni chodzą żeby dostać coś innego.
@Jazzbabaryba: @fegwegw: @Papasanbaba: Powiadomienia nie działały, to nie odpisywaem - przekaz reklamy jest negatywny. Nie czujesz różnicy, to nie mamy o czym rozmawiać=jesteś debilem, biedakiem, nie znasz się na kawie etc. Dla mnie to jest niewłaściwe komunikowanie ekskluzywności marki.
@Iudex: No skoro nie czujesz różnicy to na #!$%@? ci produkty Krups skoro wolisz w glasce se zmieszać kawe mleko i cukra i będzie ci dobrze z tym ? Chyba masz kija w dupie że traktujesz to jako atak xD
@Iudex: spoko, rozumiem. Tylko to jest za daleko idące "nie czujesz różnicy = jesteś debilem, biedakiem". To jest Twoje subiektywne odczucie. Myślę, że to ogólnie nasz polski problem, że brak nam poczucia wartości i trochę dystansu do reklam i wszystko traktujemy ze śmiertelną powagą. Najgorsze jest zachowanie domorosłych specjalistów od social media, którzy pod reklamą zostawiają komentarze typu" zmieńcie agencję", "zwolnijcie copywritera" itp. Trochę luzu by się przydało - wszystkim.
Marki