Wpis z mikrobloga

Czy nie byliście znudzeni aktualnymi setami idei, które są tak meh, że na większości państw idzie się tym samym?
Czy nie chcieliście mieć większej możliwości w kierowaniu specjalizacją swojej armii?
Czy nie denerwowało was to, że można wziąć naraz def i off?
Jeśli tak to zapraszam ;) http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=811424796
Oraz opis zmian: https://docs.google.com/document/d/1g9vsLb3MCBVojriAA_deRy_AsBmVZByshh8zlovfpRs/edit#heading=h.l1t9kkbjxic6
Ogólnie mod jest kierowany pod MP, więc niektóre idee na SP są jeszcze silniejsze (influence, humanist chociażby) i wręcz przesadzone na SP, więc radzę to brać pod uwagę :d
A tak w skrócie:
- pluto i arysto stają się ideami administracyjnymi i nie mają bonusów czysto militarnych
- quality i quantity oraz def i off wykluczają się wzajemnie
- powstaje mercantilism, wykluczający się z trade
- powstało "open borders" wycelowane w państwa, które nie są western a chcą nadganiać techowo
- powstało 5 grup typu "focus", tzn focus na piechotę, kawalerie, artylerie, dowodzenie i flotę
- zamiast maritime są 3 idee boostujące (głównie) flotę: ocean fleet, inland sea fleet i privatering
- rebalans sporej części idei

Wersja wczesna beta, nie zaimplementowałem jeszcze blokady wzięcia więcej niż 3 focusów, ale jestem ciekawy waszej opinii :d
#europauniversalis #eu4
  • 5