Wpis z mikrobloga

@Brozyn: wrócę do domu to będę próbował przez konsole, btw. taką poradę dostałem od Playstation Polska na fb:

"prosimy o kontakt w tej sprawie z naszym Centrum Obsługi Klienta
PlayStation Infolinia: 22 397 89 24 (opłata wg taryfy operatora)
Godziny: pon.-pt. 10:00-18:30
e-mail: pomoc@pl.playstation.com

Pozdrawiamy!"

NO SUPER PORADA BULWO
  • Odpowiedz
@eMAGieIKa44: Moja mbankowa na stronie powodowała odrzucanie karty i blokadę owej w systemie na 24 godziny przy każdej próbie. (w tym okresie nie działa też w konsoli.)
A tak poza tymi marnymi próbamia kupna na WWW to działa idealnie. ==;

Jedyne rozwiązanie to chyba doładowanie portfela i jak ma w portfelu tak że karty nie musi pytać to wtedy działa. Zdecydowanie najbardziej uparty i głupi ze sklepów jeśli chodzi o przyjmowanie
  • Odpowiedz