Wpis z mikrobloga

@RJEY
A jak jest ślisko to ruszać bez gazu, gdy nie chce ruszyć rozbujac auto pulsujac sprzęgłem.
Jak pod górkę nie da się przodem to tyłem na pewno się da
Jak parkować na stromym to kołem o krawężnik się zaprzec i zostawić przestrzeń poniżej auta, bo pod górkę nie zawsze ruszysz
Dobrze jest mieć łańcuchy, jakaś linkę i saperke w bagażniku
NIGDY nie dodawać ani nie ujmować gwałtownie gazu

No i protip
  • Odpowiedz
@RJEY: jak sie nie uzywa to ' o #!$%@?' . Mój nigdy nie zamarzł. NIGDY.
Bo jak masz szczelny przewód do linki to nie zamarznie, ale jak jest przetarty i zajdzie wilgoć ojjjjjjj będzie problem
A takie pancerzyki mają do siebie to że lubią się przecierać
  • Odpowiedz
@RJEY: Jak się ręczny używa raz na miesiąc i ma się auto starsze od siebie typu golf 3 to Twoja porada się przyda. Ja używam ręcznego codziennie i nawet jak były mrozy po 20 stopni to nie było żadnego ale, puszczał i tyle.
  • Odpowiedz
@RJEY: Tu nie chodzi też o nieszczelne przewody ale o ich #!$%@?ą budowę. Czyli w starszych autach jak np renaulty cały mechanizm miały na zewnątrz pod autem odsłonięty i cała woda z solą dostawała się na mechanizm ochlapując odsłonięte linki, jak się machało ręcznym to ta woda dostawała się w pancerz. Później francuzi poszli po trochę rozumu do głowy i mechanizm jest wewnątrz auta.
  • Odpowiedz