Wpis z mikrobloga

Mam małe zapytanie prawne odnośnie uznanej reklamacji, może ktoś będzie w stanie mi doradzić.
Sklep, Guess dokładnie uznał mi reklamację torebki, w związku iż tamtego modelu już nie posiadają, zaproponowano mi wybranie innej torebki bądź artykułu z tego sklepu. Niestety nic mi nie przypadło do gustu. A nie chcę na siłę czegoś brać bo mi przepadnie 700 zł. A czuję się trochę zmuszana do tego. Bo przecież to że mi się podobała konkretna torebka w tym sklepie nie musi oznaczać że inne też. Co mam zrobić w takiej sytuacji? Czy jest możliwość aby sklep w takie sytuacji był zobowiązany zwrócić mi pieniądze?
#prawo #reklamacja
  • 9
@mojarewolucja: akurat miałem o tym lekcje na pp. Jeśli to była reklamacja to konsument może wybrać zadość uczynienie. Jest jedno ale... zależy co maja w swoim regulaminie. Tak nap wytłumaczył pan profesor. Czyli czysto prawnie powinni oddać ci pieniądze jeśli to była reklamacja a nie gwarancja.
@mojarewolucja: jeżeli reklamowałaś z tytuły niezgodności z umową/rekojmi to muszą wypłacić gotówkę, jeżeli z tytułu gwarancji to zgodnie z regulaminem tej gwarancji. Jeżeli z tytuły gwarancji chyba to możesz poprosić o rozpatrzenie tej reklamacji z tytułu niezgodności z umową/rekojmi.
ale jeśli to by było z gwarancji to regulamin sklepu już jest znaczący


@Macieq_ja: również nie. Znaczące jest wtedy oświadczenie gwaranta i warunki gwarancji, a nie żaden regulamin sklepu, który może co najwyżej być częścią gwarancji o ile tak się postanowi w samej gwarancji