Wpis z mikrobloga

@mysame: Napisałem reklamację jeszcze tego samego dnia (tj. 31.10). To jest ich oczywisty błąd. Jakim cudem mogą policzyć za usługi, które zostały wykonane w ramach poprzedniego wariantu konta?
Jako sposób odpowiedzi wybrałem list (niech się wykosztują).
  • Odpowiedz
@Jaro070: Jeszcze nie. Mają na to 30 dni. Najgorsze jest to, że 24 listopada teoretycznie rachunek powinien zostać zamknięty (złożyłem 27.10.2016 wniosek o wypowiedzenie rachunku), ale z ujemnym saldem nie zamkną. Oczywiście ja tego debetu nie zapłacę.
  • Odpowiedz
@Timmy_Turner: Ja byłem w oddziale i mówili, że na 99% reklamację mi uznają, bo to błąd systemu. Konta na razie nie zamykam, bo bank podpisał umowę z moją uczelnią i chyba nadal będę miał darmowe przelewy.
  • Odpowiedz