Wpis z mikrobloga

http://fakty.interia.pl/raporty/raport-spor-wokol-tk/newsy/news-organizacje-z-calego-swiata-pisza-do-prezydenta-i-rzadu-ws-t,nId,2293445

Jestem laikiem w sprawie polityki dlatego się wypowiem. Rząd PiS jest rządem #!$%@?, wszędzie gryzie w oczy socjalizm itd. zwiększają podatki, 500+ każdy równo itd. #!$%@?ą akcję z obsadzeniem na stanowiskach swoich pionków którzy na niczym się nie znają ale są w kaście. Kradną ile wlezie pod przykrywka wielkich chrześcijan, patriotów. Trochę inaczej niż rząd PO bo oni z kolei wybrali by po prostu robić wały większe niż mieli by postawić haitańczycy przed Huraganem Mateuszem. Nie rozumiem tylko czemu #!$%@? Typ, Sędzia, który jest po prostu przewodniczącym TK jest nazywany " PREZESEM"
Czy ten człowiek kupił tę spółkę czy jak??Ma tam władzę Aboslutną, każdy tam jest jego podwładnym?? Ja kurcze no nie wiem...
Ostatnio co wyczytałem oraz obejrzałem to zajebista rocznica utworzenia się TK w czasach PRL itd. sramto tamto.
Program oraz książki oczywiście z pod PiSTV więc #!$%@? w to nie wierze, jednak sponsorem całego tego festynu polityków Platformusai, europy gdzie schetyny nie mogło zabraknąć była niemiecka spółka, co rząd mógł spokojnie zweryfikować. Jak pamiętacie zaczęło się od tego że nielegalnie PiS wprowadził 3 sędziów nie uznając sędziów PełO którzy byli wybrani zgodnie z prawem. Aczkolwiek przeszkadzało im to w wykonywaniu władzy, więc coś tam pozmieniali w kadrze aby mieć jakieś szanse wprowadzenia ustaw gdyż TK blokował by wszystko co się nie podoba UE bo na pewno znaleźli by pragraf że nie jest to zgodne z konstytucją.(Pomijam już fakt że konstytucja może być zmieniana wedle uznania rządu na jego potrzeby i wielokrotnie była, to nie jest konstytucja US&A gdzie macie 120 zapisów, nie można ich zmienić, pod nią jest pisane prawo... u nas konstytucję pisze się pod prawo) więc do #!$%@? powiedzcie mi co zagraża tej niepraworządności że cała europa się o nia martwi.