Wpis z mikrobloga

@PurpleHaze na trzebnickiej nie widać aż takich wielkich korków a jest jeden pas a obok Reymonta też jest jeden pas i tam tylko na Bałtyckiej korek a jak przyjedziesz przez most to mimo jednego pasa aż do rynku to idzie sprawnie.
@dad1111
@Iudex
@PurpleHaze
@MichalQ20
Ale na Traugutta się korki nie robią tylko na Krakowskiej aż do Opolskiej bo się ta ilość aut wlatująca od Opola nie ma prawa zmieścić, wlot do miasta drogi alternatywnej dla A4 jest to chyba inna troche sytuacja jak w przytoczonych wyżej przykładach
@Lucius: Myślę, że jest dokładnie taka sama. Nie da się tam wybudować autostrady i lepiej obsłużyć ruchu samochodowego, a przez niego transport publiczny jest nieefektywny, bo tramwaj stoi w korku. Tam sytuację mógłby rozwiązać tylko Most Wschodni, który dla ruchu w centrum naprawdę mógłby okazać się zbawienny.
@dad1111
@Iudex
Widze ze nie rozumiecie za cholerę, ja tam mieszkam i zdecydowanie stwierdzam że na Traugutta przed wydzieleniem ruchu na jednym pasie nie było takich korków które blokowały by tramwaj, a teraz robią się korki na Krakowskiej w których tramwaj musi stać już od Praktikera, nie trzeba tęgiej głowy żeby stwierdzić że teraz tramwaj więcej stoi w korkach niż wcześniej
Tylko czekać aż jakaś mądrala wpadnie na pomysł żeby na Krakowskiej
@Lucius: Myślę, że to nie jest związane z samą Traugutta, a ze źle ustawionymi pasami. O ile pamiętam tam są 2 pasy do skrętu w Traugutta, co nie ma żadnego sensu. W efekcie ludzie na zwężeniu blokują tych skręcających w lewo.
@dad1111: nie wiem czy pamiętasz czasy jak Nowowiejska się nie korkowała, a skrzyżowanie Prusa/Nowowiejska zawsze było przejezdne.
Obecnie dzięki wenezuelskiemu przystankowi i zwężeniu są korki na wysokości SP 1.
Dzięki wydzieleniu torowiska są korki przy skręcie w Wyszyńskiego w kierunku północnym, bo skręcający puszczają pieszych, a lewy pas jest pusty (tramwaj jedzie raz na kilkanaście minut).
Dzięki sygnalizacji na Prusa/Nowowiejskiej korkuje się skrzyżowanie, na którym NIGDY nie było korków.
@kris007 Ale to wina świateł, a nie torowiska. Mieszkam w tamtej okolicy i wiem, że gdy nie było świateł było lepiej. Światła zrobili dla dzieci wychodzących ze szkoły tyle, że trzeba na nich bardzo długo czekać :/
@kris007: Nie wiem kto je wymyślił bo nigdy nie było problemu z wyjechaniem na Nowowiejską z Prusa. Może jakiś znajomy królika zajmuje się produkcją świateł drogowych.
@Lucius: Codziennie jeżdżę 3 lub 5 od 11 miesięcy i stwierdzam, że po wydzieleniu jest lepiej. Wcześniej tramwaje w korku stały, a teraz nie zauważyłem, żeby w korku stały. Poza tym nie zauważyłem by tramwaj stał w korku na Krakowskiej. Za dnia jeżdżę w okolicach godziny 13:30-14:10. Przed wydzieleniem to na Traugutta tramwaje potrafiły stać w korku kilka cykli świetlnych w stronę Krakowskiej.