Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
hej. Mam taki problem, dosyc chyba powazny. Cierpie na depresje, maniactwa, fobie spoleczne itd. Studiuję w w studenckim miescie. ale z racji studiowania, piszac lekko, studiowanie mi nie idzie. W pracy nie moge wytrzymac z powodow wyzej podanych, wiec albo jej nie mam, albo zaraz z niej mnie wywalaja. Probuje sie leczyc psychiatrycznie, ale nie jest to taka latwa sprawa. Pieniadze mam, bo w liceum kiedy jeszcze bylem zdrowy, zarabialem na programowaniu, wiec z przymusu, by miec za co kupic chleb, jestem w stanie z tego uciulac ten tysiac zł - biore minimum zlecen, by tylko zarobic na podstawowe potrzeby. Ok tyle o podlozu ekonomicznym.