Wpis z mikrobloga

Hej Mirki. Może ktoś mi tutaj doradzi coś mądrego bo nie mam kogo zapytać a Wy się znacie na takich rzeczach. Kupiłem laptopa w #komputronik , wywaliłem na niego 4500zł (gamingowe bebechy)i pierwszy raz kupiłem wadliwego #acer. Laptopa tej firmy mam już trzeciego (tak na wypadek opinii że po co brałem acer'a itp). Wada polega na tym że (prawdopodobnie) wiatrak od chłodzenia dziwnie buczy na niskich obrotach, czyli praktycznie co chwilę gdy nie robię na nim właściwie nic. Dziwna sprawa że przestaje buczeć gdy wezmę go w ręce i podniosę, pomyślałem że chodzi o jakieś wibracje, jednak podłożenie pod nóżki czegoś miękkiego jak filc lub gąbka(tak, już nawet tego próbowałem) nie eliminuje tego buczenia na tyle bym go nie słyszał. Jest to taki irytujący dźwięk że po 5 dniach zaczynam mieć go dosyć, ale sam laptop jak najbardziej mi odpowiada, wszystko działa tak jak oczekiwałem. Nie wiem co w takiej sytuacji zrobić. Zgłosić usterkę sprzętu, to wezmą go do naprawy i będę czekał nie wiadomo ile. Zwrócić jako niezgodny z opisem, ale ja nadal chcę tego samego laptopa w tej samej konfiguracji, a jest on tylko w komputroniku. Czy może to buczenie ustanie po kilku dniach jak wiatrak się dotrze czy coś w tym stylu? Jednak równie dobrze może zacząć buczeć jeszcze głośniej gdy się trochę kurzu dostanie do niego za miesiąc lub dwa. Narazie mam go piąty dzień i jutro należałoby podjąć jakieś działanie bo był to zakup przez internet i przez to mam chyba inne prawa odnośnie zwrotu towaru. Tu też proszę o jakieś dokładniejsze info jak to wygląda. Będę wdzięczny za wszelkie porady! #komputery #komputronik #acer #pytanie #laptop #pcmasterrace
  • 8
@Bruno76: 1. mozesz zwrocic jezeli zamowiles w necie i dostarczo o Ci go do domu. komputronik odbior w ich salonie traktuje jako sprzedaz lokalna , mimo zamowienia ba odleglosc.
2. mozesz oddac do acera na door2door. obecnie dzialaja naprawde szybko i skutecznie. postawili sobie za punkt honoru ze naprawy beda realizowane ponizej 5 dni roboczych i daja rade w 95% przypadkow tego dotrzymac. Jak sie zdecydujesz na d2d to zglos bezposrednio
@Antito: o widzisz, nie wiedziałem o tym d2d. I tak miałem jutro dzwonić do acera, wiec teraz będę konkretniej wiedział o co pytać i chyba z tego skorzystam. Dzięki za odpowiedź.
@BaronOpryskus: ok, tak właśnie zrobię.

Fajnie że można na Was liczyć ludzie :)
@Bruno76: w necie moze sie i naczytasz #!$%@? o ich serwisie ale pracujac w branzy moge Ci smialo powiedziec ze jeden z lepszych i rzetelniejszych od jakichs 2 lat. tylko zapakuj go porzadnie zeby Ci kurier psikusa nie zrobil.
@Antito: Ja natomiast nie siedzę zbytnio w temacie i szczerze nie znam nawet opinii o serwisie Acera, bo nigdy nie miałem problemów z laptopami od nich. Nie znam się na tym na tyle, że nawet nie pomyślałem o kurierach cwaniakach. Co masz na myśli pisząc o "psikusie" od kuriera. Mam orginalny karton który wygląda bardzo solidnie, polecisz mi jeszcze jakieś dodatkowe zabezpieczenie? Zafoliować? Zakleić taśmą? Raczej napewno dodać opcję "ostrożnie?
@Bruno76: ten karton opakowalbym w jeszcze jeden ktory wypchac najlepiej jakims wypelniaczem. i koniecznie lapka w srodku tez unieruchomic , wiem ze ma te kartonowe wytloczki ale dobrze tam tez cos jeszcze napchac.

ofoliowac jak masz czym i zakleic koniecznie jakakolwiek tasma. zeby sie nie okazalo ze lapek ze srodka wyparowal ;)

i jak wroci to obejrzyj bardzo dokladnie pudelko pod wzgledem przebic , zgniecen itp. Acer na 99% odesle Ci
@Antito: Dzięki za odpowiedzi. Wezmę sobie do serca Twoje porady, napewno wiem teraz dużo więcej niż jeszcze dzisiaj rano. Pewnie jeszcze jakieś pytania mi się nasuną, ale to już jutro pomęczę trochę konsultanta od acera ;) A Tobie jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam