Wpis z mikrobloga

cześć, potrzebuje jakiegoś kursu #angielski. Od podstaw, może być płatny byle online, i najlepiej jak by był dodatkowo dostępny przez aplikacje na iOS. Jestem #spawanie i daję sobie czas do lutego w Polszy, później #emigracja - jeszcze nie wiem gdzie Niemcy czy England.... ktoś wie jaki kierunek obrać? mam 5 lat doświadczenia na MAG, Elektorda i gazówka, a jestem po zawodówce mechanik - ślusarz
  • 13
  • Odpowiedz
@unstyle: nie polska B, tylko mam kiepską robotę - w sensie może nie jest źle ale mam stały zarobek, nie da się zrobić jakiś nadgodzin czy weekendów żeby wypłatę podwyższyć. Mam plan zebrać 100k pln i wrócić do Polski. Nie chcę się pchać w kredyt na 30 lat na mieszkanie :) ale takie są plany... a zweryfikuje je życie :) ile u Was płacą na godzinę?
  • Odpowiedz
@JestemNiesmiertelny: zapraszamy do #yorkshire - przepatrz ile ofert masz w zasięgu 25mil od Barnsley - czyli stolicy gdzie żyje ponad 150 mireczków ( ͡° ͜ʖ ͡°)

http://www.cv-library.co.uk/cgi-bin/searchjobs.cgi?posted=28&search=1&fp=1&q=welder&geo=barnsley&distance=25&salarymin=&salarymax=&salarytype=annum&tempperm=Any

+ AMA do poczytania - po nim będziesz wiedział 90% rzeczy potrzebnych do wyjazdu do UK ( ͡° ͜ʖ ͡°)

http://www.wykop.pl/link/2421494/ama-sorek-ten-co-sciaga-ludzi-na-mirko-do-yorkshire/
  • Odpowiedz
@JestemNiesmiertelny: brutto, ale pamietaj o £11 000 rocznej kwocie wolnej od podatku (czyli 11k rocznie dostajesz prosto do kieszeni, od reszty płacisz 20% podatku do przekroczenia kolejnego progu bodaj £30k). £7.20 (kolo 13k rocznie) to minimalna, więc jako welder zarobisz 2-3x tyle spokojnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Na minimalnej spokojnie odkładasz £500-£600 miesięcznie na czysto.

i jak wygląda finansowo dojazd do takiego Doncaster lub innego miasta oddalonego
  • Odpowiedz