Wpis z mikrobloga

OrangeEkspert A od czego ty tu jesteś? Robić reklame czy rozwiązywać problemy? Wygląda na to,że ewidentnie chcesz przenieść sprawę poza wykop żeby nie robić afery. Oczywiście jest to moja opinia
  • Odpowiedz
@tryb: na wykopie udzielamy ogólnych informacji o usługach Orange. W przypadku spraw, gdzie niezbędny jest dostęp do danych klientów nie udzielamy publicznie takich informacji i prosimy o kontakt z infolinią lub poprzez indywidualne konto na www.orange.pl.
  • Odpowiedz
@OrangeEkspert: @madin5: Szanowane Orange, wy nie bawcie się doraźne gaszenie pożarów tylko zadbajcie o poziom zwykłych usług i kontakt z klientami. Coś wam zaczyna ginąć w tej Waszej korpozabawie w biznes telekomunikacyjny, gdzie liczy się tylko maksymalizacja zysków i minimalizacja kosztów. U was dobro klienta zaczyna być tym zbędnym elementem przeszkadzającym w osiągnięciu sukcesu...
  • Odpowiedz
@OrangeEkspert: Macie tyle informacji i danych od @madin5 , że GDYBYŚCIE chcieli to zbadacie sprawe i oddzwonicie do klienta. Ale nie wy krętaczycie dalej (podaj pesel, nip,rozmiar buta,kolor oczu, imię kota,....)Tak jak kolega wspomniał wam NIE ZALEŻY na wyjaśnieniu czegokolwiek
  • Odpowiedz
@OrangeEkspert: Wasio opiekunowie to bla bla bla i 3 metry bla bla bla. A wydzwaniac na platne infolinie aby zglosic usterke to juz ponizej krytyki. Czlowiek zadzwoni kilka razy w miesiacy na infolinie to internet jest drozszy jak w LTE
Dramat w waszym mysleniu i postepowaniu. A jak pracuja technicy tj firmy podwykonawcze to nie bede sie wypowiadał.
Zreszta patrząc po słupach telefonicznych zwisajace zerwane kable, nawet po budynkach. Pootwierane
  • Odpowiedz
@OrangeEkspert: z takim podejściem do klienta to lepiej zajmijcie sie hodowlą buraków na Ukrainie, skoro jesteście na wypoku to pomagajcie. PR to nie wszystko. A tą infolinie to sami wiecie gdzie możecie sobie wsadzić( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
@OrangeEkspert: Wasze odpowiedzi już po mału sięgają dna.Nie odpowiadacie na meritum sprawy tylko kolejny raz kręcicie, odbiegacie od problemu...Trzeba przyznać cały czas trzymacie obsługę klienta na stałym poziomie...
  • Odpowiedz
@OrangeEkspert: Obsługę klienta macie pierwsza klasa. Już wiem że przedłużę umowę z UPC. Po tym jak byłem Waszym klientem przez siedem lat (abonament telefon), a wy zaoferowaliście mi warunki gorsze niż miałem w ostatni roku! Nigdy więcej ani telefonu, ani telewizji, ani tym bardziej internetu z Orange. Nigdy.
  • Odpowiedz
@OrangeEkspert: A wasi technicy są ślepi ? Codziennie to widzą i maja to w nosie aby nie napisać w dupie. Ja mam to zgłaszać ? A mi za to ktoś płaci ? Będe ordynarny, ale jedynie w ten sposób mozna wyrazic jak zachowują sie wasi pracownicy (jak maja to gdzies), podwykonawcy itp Ja już dawno z wszystkich waszych usług zrezygnowałem i nikogo na te usługi nie namawiam. Ponadtto wasi przedstawiciele
  • Odpowiedz
@smotek: Nie wiem jak jest teraz, ale jak dzwoniłem do orange w 2012-2013 roku to na infolinii zdarzało mi się czekać po 30 minut.
@OrangeEkspert:
Później, jak już wiedziałem że ta zaraza nie jest w stanie nic naprawić, to dzwoniłem do nich na infolinię żeby sprawdzali mi np. autobus. Szybciej było zadzwonić i poczekać te naście/dziesiąt minut, niż czekać na połączenie z internetem.
  • Odpowiedz
Poziom pytań i odpowiedzi @OrangeEkspert jest śmieszny. Nie potrafisz wskazać klientowi jak ma zweryfikować ID usługi a w dodatku pytasz o ID zgłoszenia, którego też nie potrafisz wydobyć od klienta..
Po pierwsze, można zweryfikować ID usługi po adresie i nazwie firmy. Skoro Partner Techniczny może to zrobić to i wy powinniście. Dodatkowo macie informacje w systemie kiedy na danym ADRESIE były interwencje i to jakiego typu: naprawa/wywiad/instalacja. Podane są daty kiedy
  • Odpowiedz
@Madin5: @OrangeEkspert: Mając do wyboru w malym miescie orange i internet LTe wzialem LTE bo kolega na ulicy mial przeboje jak ty. Prawda jest taka ze moj LTE dziala YT,Twitch,ts3, pingi w cs 50-60 (dla mnie super). A ziomkowi kazde wideo sie buforuje czy to full hd czy 360, oraz ma 15% lossa w CS (nie da sie grac).

Orange 100 mbs vs moj lte wieczorami 10 mb
  • Odpowiedz
Zarówno ten tutaj #orangeekspert jak i ci kolesie na nagraniach to studenciaki z najniższą krajową którzy generalnie mają #!$%@? na to co bełkocze taki przeciętny kowalski ;)
trzeba powiedzieć swoją formułkę i niech #!$%@?, szkoda tracić czas na takie rozmowy. Trzeba się zmywać z takich firm i szukać lepszej alternatywy.
  • Odpowiedz