Wpis z mikrobloga

@TheSznikers: Tak w ogóle to według mnie powinno być obowiązkowe zgłoszenie przed wyścigiem albo nawet wcześniej czy się jedzie czy też nie. Wiem, że jest w arkuszu "dyspozycyjność", ale widać po poprzednim sezonie, że nie każdy z tego korzystał, a że teraz mamy więcej chętnych to mogą wyjść dziwne sytuacje przed samym wyścigiem. IMO jak ktoś nic nie zgłosi, że jedzie lub nie to powinien być traktowany jako osoba niejadąca.
  • Odpowiedz
@TheSznikers: fakt sporo ale to aktualnie mimo tych awarii najlepsza kiera w tym przedziale cenowym. Krąży opinia, że wydali taką serie awaryjna i taniej jest im wymieniac jak padnie niz wycofac z rynku. I co ciekawe kazdy kto otrzymal nowy egzemplarz juz pozniej nie mial z tym problemu. Ciekawe nie?
  • Odpowiedz
  • 0
@LKRISS faktycznie ciekawe, ja na swojej już 4 miesiąc smigam i mam nadzieję że jak już się #!$%@? to przed zakończeniem gwarancji ;)
Pomijając awaryjność dla mnie T300 jest lepsza od T500 i nie myślałem długo nad wyborem, nie żałuję ;)
  • Odpowiedz
@TheSznikers: no jak tak samo. Rowniez sie zastanawialem pomiedzy tymi modelami. U mnie jaja z ta kalibracja pojawily sie dopiero po podlaczeniu pod PS4. Tzn z PS4 jak byla podpieta to wszystko bylo ok. Rauf testowal AC i dopiero pozniej jak podlaczylem ponownie pod PC to juz dupa z ta kalibracja.
  • Odpowiedz
@TheSznikers: Nie wiem jeszcze o co chodzi z tym punktem:

Niestosowanie się do kar nałożonych przez Pit Lane Penalty skutkuje automatyczną dyskwalifikacją kierowcy


Wiadomo ile będzie okrążeń? Na te powiedzmy 40 okrążeń wystarczy raz dotankować, nie trzeba wymieniać opon?
  • Odpowiedz