Wpis z mikrobloga

@TwigTechnology:
@zbyszko17:
jeśli portuje wszystkie modele to obstawiam, że je obrabia. Przerzucenie gotówcow jest bez sensu. Ewentualnie światło sobie fajniejsze wypali i postprodukcje zarzuci . Z drugiej strony ciekaw jestem jaki ma sprzęt. U mnie przy małym. Projekcie i 970/i74790k było bardzo krucho z optymalizacja i sama wydajnością aplikacji
U mnie przy małym. Projekcie i 970/i74790k było bardzo krucho z optymalizacja i sama wydajnością aplikacji


@lupaczkokosow: bo nie wiesz jak się optymalizuję a po za tym co to za sztuka przerzucić modele i textury wyciągnięte z jakieś gry do unreal to jest żadna sztuka.

Pewnie dajesz textury 4K w choj meshów na metr zamiast przenieść to do jakiegoś programu 3D i złączyć żeby zamiast np 5 ścian zrobić jedną.

Lock
@Bone_:
Co za problem wyciągnąć model i wrzucić do silnika? Żaden. Tylko jak wrzucisz go w takiej samej formie jak jest od 15 lat, to nie ma co się dziwić, że wygląda jsj gówno.

Nie wrzucam tekstur 4k ani miliona #!$%@? na 1/m2. Unreal jest po prostu wymagającym silnikiem jeśli chcesz aby coś wyglądało dobrze
@lupaczkokosow: pierwsze co zrób to zablokuj licznik 30/60 FPS jak to będzie za mało to wyłącz realtime i zmniejsz jakość z Epic na coś niżej.
~ i wpisujesz

t.maxfps 60
lub

t.maxfps 30
co każde właczenie(potem już wystarczy że dasz tylda i do góry bo będziesz miał w komendach) w innym wypadku będziesz miał ile ci maszyna da a to jest bez sensu 120 albo więcej i będzie lagowało.

https://answers.unrealengine.com/storage/temp/8160-frame+rate.jpg
albo