Aktywne Wpisy
ComFort +7
#motoryzacja #samochody #prawojazdy
Byłem ostatnio na wycieczce ze znajomymi. Ja kierowałem. Bardzo się mnie uczepili, że zawsze przed zmianą pasa odwracam głowę w bok, żeby sprawdzić martwy punkt. Próbowałem bez tego, ale co wtedy z martwym punktem? - u mnie w aucie jest gigantyczny - a kombinowałem już różne ustawienia lusterek.
Byłem ostatnio na wycieczce ze znajomymi. Ja kierowałem. Bardzo się mnie uczepili, że zawsze przed zmianą pasa odwracam głowę w bok, żeby sprawdzić martwy punkt. Próbowałem bez tego, ale co wtedy z martwym punktem? - u mnie w aucie jest gigantyczny - a kombinowałem już różne ustawienia lusterek.
Czy odwracasz głowę żeby sprawdzić martwy punkt?
- tak 73.6% (606)
- nie 26.4% (217)
eastbors +4
Ktoś kupuje Opla Corsche z 91 roku z lpg, za 550 zł zarobione na truskawkach przez wakacje?
-klasyk, gratulacje, silnik nie do zarżnięcia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Inny Mirek kupuje coś z rocznika 2015 ?
-Hurr durr, kup zapas oleju od razu
-W leasingu to każdy może mieć takie auto
-Informatyk?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
#wypokface
@chaos_n: A ja szczęśliwie nie opieram szacunku na czyimś stanie portfela czy posiadania ( ͡º ͜ʖ͡º)
No niestety tak jest - jak się regularnie konserwuje stare auta przed korozją to będą robić przebiegi podchodzące pod milion.
Natomiast różne downsizingowane "nowoczesne jednostki" wyciągające dzięki turbodoładowaniu 150 KM z 3 cylindrowego silnika 1.0 to właściwie gwarancja awarii.
Pół deski ciemne, klima do nabicia a żarówki nadają sygnały do księżyca ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Triplesix: no i leasing się serio oplaca.
Komentarz usunięty przez autora
@oficer-prowadzacy:
Kazde auto przejedzie milion, pytanie tylko ile trzeba bedzie wydac w miedzyczasie kasy. Prawda jest taka, ze te egzemplarze z milionowymi przebiegami to jest promil starych aut, wiekszosc samochodow z marek "premium" przejezdza w ciagu 20-25 lat jakies 500-600-MAX 700kkm i
@IlluminateEliminate:
Raczej więcej w przypadku nowoczesnych aut napchanych drogą elektroniką
@IlluminateEliminate:
Stare auta idą na złom zazwyczaj z powodu
No poki co raczej tak, ale trzeba pamietac, ze te auta sa nowe i kosztuja po 100k wzwyz. Za 10-15 lat na stale zagoszcza na wsiach i one tez beda naprawiane drutem i migomatem, moze z troche wiekszym uzyciem interfejsu diagnostycznego i laptopa.
@IlluminateEliminate:
No nie wiem, coraz częściej do aut ładowane są nieregenerowalne wtryski, utrudnia się dostęp do części (w takim 1.0 Ecoboost to żeby wymienić pasek klinowy trzeba rozebrać pół silnika). Z takimi autami po 15-20 latach będzie taka sama sytuacja jak z W220 - trudne i
To akurat jest specjalność tych świetnych marek japońskich, które uwielbiają pakować do swoich klekotów osprzęt Denso.
To jest już myślenie