Wpis z mikrobloga

Hej Mirasy,
szukam telefonu dla mamy, biedna cały czas z jakimiś szrotami chodzi, a teraz na urodziny chciałem jej kupić coś lepszego. Po parudniowych poszukiwaniach stoję pomiędzy Xiaomi Redmi 3 (~650zł) lub Elephone S2 (~550zł). Który waszym zdaniem wybrać? Kwota 650 złotych jest kwotą maksymalną jaką mogę dać za telefon.

Zastanawiałem się też, z racji tego że sam mam Lumię 920, nad jakąś Lumią, głównie ze względu na prostotę obsługi. Niestety na Windows Phone'ach nie znam się już totalnie.

Może znacie jakąś lepszą alternatywę? Czekam na wasze opinie.

#xiaomi #telchina #telefony #android #windowsphone
  • 23
  • Odpowiedz
@MichalQ20 podałem ceny kupna u polskich dystrybutorów.
@wykopek_z_przymusu no właśnie myślałem o 640. Na tamte dwa telefony patrzyłem również pod względem wyglądu. Jako że mama jest stosunkowo młoda, to patrzyłem na telefony ładne/dobre jakościowo.
  • Odpowiedz
@MichalQ20 ok, chodziło mi o polskich sprzedawców z allegro ze standardem allegro.

W sumie zapomniałem dodać, że wysyłki z aliexpress, gearbest i podobnych sklepów odpadają, gdyż telefonu potrzebuję do 18 września :/ jak zawsze zabrałem się za robotę nie w czas.
  • Odpowiedz
@MichalQ20: ok, znalazłem juz wcześniej, dzięki wielkie :) a jak jest z opłatami celnymi? Nie wyjdę na tym jak Zabłocki? Znalazłem Redmi 3 za ~599 złotych w przeliczeniu, ale po doliczeniu przesyłki ~17 dolców + ewentualna kwota cła = całkiem spora suma.
  • Odpowiedz
@kuboron na ibg masz opcje dopłaty za ubezpieczenie od vatu kosztuje z tego co pamiętam 5% a nie jak w urzędzie celnym 23% plus $17 za DHL lub $35(?) za ups który gwarantuje brak vatu
  • Odpowiedz
@wykopek_z_przymusu a jak ze zdjęciami w tej lumii? Dają radę czy raczej mocno przeciętne?
@MichalQ20 dzięki wielkie za pomoc!