Wpis z mikrobloga

@Shodan56: Ja tam kłócić z @zacmiony'm się nie chcę, ale na stan mojej wiedzy jedyne co RRC mają wspólnego z klasą S2000 to pakiet aero -raczej nie ten sam, ale technologicznie zbliżony na pewno.

Z tego co mi wiadomo: RRC jako grupa nie istnieje - to są zdowngrade'owane samochody WRC (pierwsza była Fiesta, więc pewnie pomysł m-sportu). Starują chyba pod nową kategorią R5. W każdym razie, od WRC różnią się
@Shodan56: Dobra, to tak na szybko na poparcie znalazłem tylko tyle co na stronie m-sportu:

Każda Fiesta RRC może być przebudowana w 6 godzin do specyfikacji WRC :D Wymieniane elementy to: zwężka (33mm w WRC vs. 30mm w RRC), koło zamachowe (inne - czym się różni, nie wiem), łożysko czegoś - chyba też koła zamachowego, zderzaki, spojler, tylna klapa i wlot powietrza do intercoolera.

Czyli wychodzi, że zawias i elektronika jednak
Mimo, że to jedna klasa, to trudno jednoznacznie powiedzieć co jest szybsze. Razem z nimi rywalizuje grupa R4, czyli teoretycznie dużo mniej zaawansowane samochody. Od specyfiki trasy zależy wiele i np. w Polsce dobry kierowca w R4 leje s2000 i RRC. Jeśli chodzi o moc, to "oficjalnie" s2000 ma 280KM, a RRC chyba 250. W rajdach jednak najbardziej liczy się kierowca, a w zeszłym sezonie Ogier w fabii s2000 wbijaj się nawet