Wpis z mikrobloga

Tutaj będę relacjonował jak przebiega serwis w sklepie Komutronik. Może ktoś będzie zainteresowany. Telefon ma ewidentną wadę fabryczną która objawia się tym że na ekranie pojawiają się małe jaśniejsze plamki. Ponadto są problemy z GPS, żyroskopem i akcelerometrem. Chodzi o telefon #meziu
Dzień 1 - 16.08.2016r Wypełnienie formularza gwarancyjnego RMA dostępnego na ich stronie
Dzień 2 - Weryfikacja przez pracownika i prośba o podesłanie telefonu na ich koszt (DHL). Zamówienie kuriera
Dzień 3 - kurier ma się pojawić i odebrać paczkę

#meizu #komputronik #reklamacja
  • 19
Dzień 3. Kurier odbiera paczkę z wydrukowaną naklejką od komputronika (która dostałem na @ oraz mogłem wydrukować z ich strony) i mówi że źle, że to nie ta i musiał ręcznie ją wypisać..
@jszq: a co się dzieje z Twoim ekranem? Czeka mnie również zgłoszenie serwisowe m2 mini z powodu żółtych, powiększających się pasków po dwóch stronach ekranu - wygląda jakby się ekran wypalał ( ͡° ʖ̯ ͡°), działający jak chce "back" i wolno ładująca się bateria.
@marchewaa: Jeśli ustawić maksymalne podświetlenie to losowe elementy gui zostawiają taki czerwony/pomarańczowy gradient idący paskiem od elementu do góry wyświetlacza.
@marchewaa: koleżanka niestety też narzeka na Twój model
@jszq: ja miałem takie plamy dwie (wada fabryczna)
@Komputronik_pl:

Dzień 4: Paczka dochodzi do centrali Komputronika
Dzień 5: cisza
Dzień 6: cisza
Dzień 7: cisza
Paczka doszła w piątek a dalej w systemie widnieje "oczekuje na dosłanie".