Wpis z mikrobloga

Jak u Was - posiadacze AR 159 SW - z tarciem na nierównościach? U mnie - takiego kupiłem - przód auta jest naprawdę nisko, NAPRAWDĘ, dlatego też parkowanie przodem przy krawężniku to problem, a sama osłona silnika potrafi przy większych wybojach przytrzeć. Dam Wam dla porównania widok na moją 159 1.9, to ta po lewej, i ta po prawej to jakaś randomowa na mieście co stała. U niej auto jest stanowczo wyżej. Zastanawiam się co mogę zrobić właściwie, wymienić sprężyny przednie? Bo tylko przód jest tak nisko.
-sprężyny (takie normalne, jakie polecacie?)
-gumowe podkładki pod sprężyny - nie wiem czy to się szybko nie zużywa ( )
-opony? Jeżdżę na 16tkach.
#alfaromeo #alfaholicy #samochody #sportwagon
szymi9191 - Jak u Was - posiadacze AR 159 SW - z tarciem na nierównościach? U mnie - ...

źródło: comment_IDfULm53jqZVZDumCjXfXOGyHx1AHX05.jpg

Pobierz
  • 23
@KAROO: Bryczkę muszę podnieść bo niestety auto nie jeździ po torze ale po ulicach, a krawężniki budują często chyba dla ciężarówek :) Fajnie wygląda jak jest nisko, ale muszę radarować każdą dziurę na drodze którą jadę :)
@KMiklas: Krawężniki to pół biedy jak opanuje się zgrabne parkowanie tyłem :P Najgorsze są krawędzie jezdni gdzie pobocze jest dziurawe bądź od razu za asfaltem kilkanaście cm spadku jest - wtedy czuję się jakbym jechał na krawędzi przepaści :) Albo te nieszczęsne porozkładane wszędzie zwolnienia, te hopki, przez to, że auto niskie to żeby nie trzeć spodem muszę przejechać takiego hopka na ukos xD
No nic, wymienie sprężyny na normalne, a
@szymi9191: moja mimo że 2.4 to przód ma chyba wyżej, nie mam problemów z parkowaniem przodem i często przód wystaje na chodnik nic nie trze. natomiast miska olejowa i osłona to jakiś dramat.