No, to wyjaśniła się sprawa książki Cacao DecoMorreno
Zadanie
Wykorzystanie potencjału spontanicznej akcji internautów, w której marka DecoMorreno wystąpiła jako autor książki „Najwyższa jakość”. Prowadzenie komunikacji w imieniu marki w mediach społecznościowych.
@WojTech80: Pierdylenie. Firma PRowa której logo zatrzymało się w dizajnie tak z 5-7 lat temu (Te gradienty w stylu "początkujący użytkownik gimpa") przypisuje sobie taką akcję? Raczej próbują wbić sobie zasługę do portfolio, nie uwierzę że oni za to odpowiadają.
@10minutzagodzine Opcom jest sporą i znaną firmą, raczej nie kłamią. Ale fakt - ciekawe, czy brali w tym udział od początku, czy włączyli się jak już było popularne...
@WojTech80: Obstawiałbym właśnie tą drugą opcję. Rzeczywiście, w pewnym momencie samo DecoMorreno zauważając tą "falę" wskoczyło na nią z własną mini-kampanią, i pewnie za to odpowiada ta firma. Za te wizualizacje że to niby książka jednak, za jakieś wpisy na fejsbuczkach, nie pamiętam czy jakiś konkurs nie był przeprowadzony. Ale za wystartowanie tej akcji? Nie ma bata, nie uwierzę bez dowodów
@WojTech80: @WojTech80: Włączyli się jak już było popularne. Wstawienie Cacao na lubimyczytać to nie ich sprawka, oni po prostu później polecieli na fali. Może byłoby dobre RTM, gdyby nie to, że spóźnili się kilka dni z reakcją.
Sprawna akcja Opcomu - link
#decomoreno #reklama #reklamakreatywna
Ale za wystartowanie tej akcji? Nie ma bata, nie uwierzę bez dowodów
Może byłoby dobre RTM, gdyby nie to, że spóźnili się kilka dni z reakcją.