Aktywne Wpisy
Gumez +448
Moja mama dzisiaj zmarła. Rak ją wykończył. Była bardzo wierząca, wiec proszę chętnych o modlitwę #modlitwa #mirkomodlitwa

yourgrandma +19
źródło: b237060886f597eded3ad19b1a53f5a5d0dd63d287cdfe27c61f4f54a4fba1da
PobierzZagłosuj na lepszy utwór:
- Daddy! Daddy! DO! (Kaguya-sama: Love is War?) 22.7% (54)
- Dan Dan Kokoro Hikareteku (Dragon Ball GT) 59.2% (141)
- Flashback (Kokkoku) 8.0% (19)
- Gigi la Trotolla (Dashu Kappei) 10.1% (24)

1. mycie wstępne aktywną pianą
2. mycie docelowe rękawicą z szaponem na dwa wiadra
3. osuszanie
4. woskowanie
Robiłem już kroki 1-3 ale donoszę wrażenie, że bez woskowania to robota na marne po pierwszym lepszym deszczu. Próbowałem też kiedyś glinkowania ale mimo, że mój samochód wygląda lepiej niż 80% samochodów na drogach (nie ma widocznych gołym okiem swirli i hologramów) to po dotknięciu w niektórych miejscach czuć chropowatą powierzchnię np. klapa bagażnika. Do tego nie znam się w ogóle na woskowaniu a utrzymanie samochodu interesuje mnie czysto hobbystycznie i w sumie z mycia czerpię przyjemność
#samochody #motoryzacja
Nastepnym razem zrob krok 1-3, pozniej wyglinkuj caly samochod, wypoleruj go (jak nie masz sprzetu to mozesz recznie uzywajac np. Super Resin Polish) i na koniec dopiero naloz wosk. Po takim procesie mozesz powtarzac kroki 1-3 co tydzien przez najblizsze 2-3 miesiace :)
Domowy sposób - kup sobie coś do smoły - RINO PLUS Cropssa. Spryskaj doły auta. Zetrzyj. Umyj auto dokładnie szamponem. Wytrzyj - tutaj możesz po łebkach. Zrób sobie z szamponu lubrykant do glinki - wyglinkuj całe auto -> DOKŁADNIE! Kup Cleaner - dobry -
@shuukre: ale tu nie chodzi o to czy woskować za każdym razem a o to, czy jest sens woskować np. bez glinkowania i polerowania. Z glinkowaniem to problem jest taki, że wydaje mi się zabrałoby mi to cały dzień. Kilka
Glinkowanie na średnim aucie to jakaś godzinka.
@JJSpecial ja bym bez korekty lakieru nie glinkował auta. Sama glinka robi trochę bałaganu na lakierze