Wpis z mikrobloga

  • 0
@bigger: Wiem; Póki co seria, na auto stricte w teren mam inny pomysł. WJ ma być raczej autem codziennego użytku (ewentualnie rekreacyjne górki) dla mojego różowego, zawsze chciała takiego mieć.
  • Odpowiedz
@BratProgramisty: @MisterWolf: Ja tam zawsze zwykle wole V8, ale 4.0 w pipie jest fenomenalna. HO ma niewiele mniej mocy , a w terenie praktycznie nieodczuwalne.
Dodatkowo 4.0 jest mega wytrzynmale. Prboalimy go kiedys zamordowac to zajelo to jakies pol godziny a i tak pozniej na 3 garach odpalil.

4.0 ma slaba skrzynie. Nie znam nikogo (!) w kto w perspektywie ~roku uzytkowania nie mial z nia problemow. \
2 zrobilo konwersje na jakiegos ZFa i sa zadowoloeni. Wez
  • Odpowiedz
@Trollsky: Czasami to sa problemy ze wszystkim. A jak bardzo rzadko to juz mi starczy. Ja jeepow mialem sporo. Od 2.5 przez 4.7 po 3.0 CRD. 4.0 to w mojej ocenie najlepszy silnk jaki jest, bo samo v8 tez nie jest wolne od wad.

Jakby teraz mial kupic terenowke to gnojenia to bylby to ZJ 4.0 + reduktor 242 i czekalbym az sie rozsypie skrzynia i zrobil przeszczep na tego
  • Odpowiedz
Ja mam 4.0 kolega @bigger: coś pomieszał.
Generalnie jeździ się tym fajnie skrzynia nie jest słaba jest starszego typu na jeepniętych masz to dobrze opisane.
Co do napędów ja mam Quadra Trac II nie narzekam w zimie na nią ale fakt, że ostatnio jakiejś ostrej śnieżnej zimy nie było. Quadra Drive będzie lepsza bo nawet jednym kołem z trakcją wyciągniesz się z zaspy Select Traca czyli 242 nie bierz nie
  • Odpowiedz
@bigger: ale piszesz o ZJ-ocie to jest jednak różnica. Nie wiem czy miałeś takiego jeepa z tą skrzynią czy piszesz na podstawie opinii innych osób ja nie znam nikogo komu coś by się z nią działo. Psuje się ta z V8 HO przegrzewa się konkretnie, ta z 4.0 to prosta pancerna konstrukcja nie ma tam nic do psucia jesli oczywiście zmieniasz olej i filtry jak producent przykazał.
  • Odpowiedz
@L_u_k_as: Do ktorego (2002?) byly w WJtach te same skrzynie. Jakims tam detalem sie roznily, ale byly zamienne i beechy te same. Niezajebiwe 545 dopiero pozniej. Pisalem wyzej. MIalem pipow kilka, jezdze z praktycznie samymi pipami w terenie. Napisze specjalnie dla Ciebie jeszcze raz,ze kazdy z moich kolegow mial z nia problem Kazdy. Nawet moj osobisty kumpel-mechanik jezdzi jeepem i w nich sie specjalizuje. I mozesz mi nie wierzyc ,
  • Odpowiedz
@bigger: Ok nie wnikając w "bezawaryjność" czy też "awaryjność" co tam się psuło konkretnie? Tzn. z czym mieliście problem Ty i Twoi kumple? No i o jakim swapie mówisz? Co miałbym wpakować do środka?
  • Odpowiedz