Gra. Klasyczny podział na model i widok. Załóżmy, że każdy obiekt ze świata gry jest reprezentowany przez dwie klasy, jedną w modelu i jedną w widoku. Główna klasa abstrakcyjna w widoku nazywa się Sprite. Jak byście nazwali główną klasę abstrakcyjną w modelu, tak żeby to nie był Object ani Entity? Creature też nie może być, bo trawa czy inny nożyk pod to nie podchodzi. #programowanie #stylkodowania
Rafonix się #!$%@?ł na psach? Bo na tym prime tak się zachowuje jakby tak, wydaje się wydygany być i bije się jak mu to mówią , nie ma argumentów żadnych Pytam bo nie śledzę #rafonix #primemma #famemma #donkasjo
#programowanie #stylkodowania
View - widok, wszystko co jest związane z wyglądem.
ViewModel - logika dla widoku.
Model - obiekt biznesowy (np. samochód, pracownik, produkt).
Jak tworzy się widok o nazwie EmployeeDashboard, to ViewModel ma nazwę EmployeeDashboardViewModel. Może coś podobnego zastosuj.