Wpis z mikrobloga

Gra. Klasyczny podział na model i widok. Załóżmy, że każdy obiekt ze świata gry jest reprezentowany przez dwie klasy, jedną w modelu i jedną w widoku. Główna klasa abstrakcyjna w widoku nazywa się Sprite. Jak byście nazwali główną klasę abstrakcyjną w modelu, tak żeby to nie był Object ani Entity? Creature też nie może być, bo trawa czy inny nożyk pod to nie podchodzi.
#programowanie #stylkodowania
  • 8
  • Odpowiedz
@CamelCase: możesz też dopisać na koniec nazwy rolę jaką pełni klasa. Np. w MVVM masz podział na Model, View, ViewModel.

View - widok, wszystko co jest związane z wyglądem.
ViewModel - logika dla widoku.
Model - obiekt biznesowy (np. samochód, pracownik, produkt).

Jak tworzy się widok o nazwie EmployeeDashboard, to ViewModel ma nazwę EmployeeDashboardViewModel. Może coś podobnego zastosuj.
  • Odpowiedz