Wpis z mikrobloga

@Jubei: Temat strasznie mnie wciagnal bo jestem starym nerdem i tesknie do magi lat 90tych, kiedy co miesiac pojawial sie jakis przelom sprzetowy lub programowy, ktory gromadzil wokol siebie zapalencow. Pisze tutaj tylko z powodu VR wiec i konto adekwatne. A co do zarabiania to jesli ktos mi za cos bedzie chcial zaplacic to chetnie rozwaze temat.
  • Odpowiedz
@Jubei: gdzie tyczylo sie gdzie kupic - oficialnie ze sklepu czy moze z reselera a nie gdzie rzygal. Na 100 uzyc od dk1 do dzis (przez wszystkie modele vr), moze 5 sie konczylo dziwnym uczuciem w zoladku, ostatnio co pamietam jak gralem duela w Q1 na GearVR na stojaco bez uzywania galki do rozgladania sie. Szybka gra, szybkie ruchy cialem ale nie kazda sesja sie tak konczyla
  • Odpowiedz
@vrwroclaw: To jest kwestia bardzo osobnicza, ja mam już bardzo długo DK2 i cały czas korzystam. Nigdy nie miałem żadnych śmiesznych efektów ubocznych a potrafię siedzieć po kilka godzin w goglach (bawię się w simracing). Może na stojąco byłoby gorzej, nie wiem bo korzystam głównie do "siedzących" gier. Ale przeszedłem też wszystkie części Half-Life a nawet nie wspieranego oficjalnie Bioshocka 2 (normalnie WSAD + myszka) i też przeżyłem to bez żadnych
  • Odpowiedz
@RealAKP: @signap: Problem mam tylko z Samsung GearVR i strzelam, ze to dlatego, ze nie ma tam sledzenia pozycji glowy w przestrzeni. Mozna obracac wzrok/glowe w roznych kierunkach i jest OK, ale juz wychyl glowy lub tulowia powoduje szalenstwo blednika, bo nie jest odwzorowany w przestrzeni 3D, w ktorej przebywam. Htc Vive i Oculus DK2 nie wywolywalo zadnych nieporzadanych objawow. Moze po za tym, ze po kazdej sesji musialem dodatkowo
  • Odpowiedz
BTW. Po jedenej z sesji ze znajomymi wyszlismy zapalic papierosa na balkon i z racji malej przestrzeni trzeba bylo manewrowac reka podnoszac papierosa do ust, zeby kogos nie zachaczyc. Zlapalem sie na tym, ze mozg podpowiadal mi ze nie musze tego robic bo... reka przejdzie przez znajomego bezkolizyjnie jak przez teksture.
  • Odpowiedz
@vrwroclaw: To na 100% to brak positionaltrackingu, dlatego zawsze odradzam jak ktoś chce testować VR na Google Cardboard albo GearVR.

Project Cars jest do dupy niestety, tak jak mówisz rozczarowuje w VR, ale wg mnie bardziej ze względu na kiepskie modele wnętrz i słabą jakość tekstur. Dodatkowo ma bardzo słaby dźwięk i wiele innych wybijających z iluzji mankamentów. Co do wrażeń z jazdy masz rację, ale w pCars to też niestety
  • Odpowiedz
@RealAKP: Uzywasz Rift czy Vivie?

Niezle sie zdziwilem jak w Project CARS pierwszy raz "wysiadlem" z samochodu po rozpoczeciu gry z widokiem z wewnatrz. Zewnetrze auto to makieta bez kol, model wnetrza konczy sie za przednimi siedzeniami - za plecami tylko prostokaty dopelniajace bryle wnetrza. Wsparcie dla VR chyba zostalo dolozone na premiere gogli zeby byc jednym z pierwszych duzych tytulow w sklepie.

O Assetto Corsa czytalem wiele dobrego w kontekscie
  • Odpowiedz
@vrwroclaw: ja sie moze zahartowalem przy dk1 ktory nie posiadal kamerki jak 2 czy cv1. Gralem na poddaszu, juz nie pamietam w co, chyba chcialem rzucic cos i przywalilem w belke dachu /\ ale poza rysami nic nie jest. Chyba jak tworzyli mielivw glowie by to bylo wytrzymale :)
  • Odpowiedz