Wpis z mikrobloga

Mireczki i Mirabelki kochane, zamówiłem kumplowi ekran do ebooka z #aliexpress . Niestety jest uszkodzony.
Napisałem do majfrendów wiadomość, nie zakładając dispute. Zaproponowali, że zwrócą 2$ .
Wiadomość od majfrendów:

Dear friend,

We are so sorry for causing your inconvenience.

Really sorry for such a problem. We must improve it soon. Would you mind us refunding $2 to you as our sincere apologize? Hope you can understand and kindly accept it.

In fact, we have few profits here. Hope you can kindly understand.

Waiting for your reply.

Regards.

Zakładać dispute czy jeszcze z nimi pisać?
Sumienie - Mireczki i Mirabelki kochane, zamówiłem kumplowi ekran do ebooka z #aliexp...

źródło: comment_YlmJSC13x0GY7xHu2CAUP8EwC5zprIoF.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
@Norskee: Poszło, trzeba czekać.

Dear friends,

I had a screen with small blind spot so I bought myself a new one, at your store. Unfortunatly the screen you have sent me is also faulty. Now I have no money and no properly working screen.

So I can not accept 2$ refund. I am sorry but you need to send me a new screen or full refund.

Your friend,
Sumienie
  • Odpowiedz