Wpis z mikrobloga

Prosty easing/oscylator (żeby twoje animacje nie były sztywne jak kloc po obiedzie u babci)

http://trickkr.com/item/50/javascript-simple-time-based-oscilator-easing

Przeliczanie koordynatów między jedno i dwuwymiarową tablicą (tylko lamy używają tablic dwuwymiarowych)

http://trickkr.com/item/49/javascript-2d-to-1d-array-coordinates

Przyjazna wersja funkcji atan2 (to takie coś w trygonometrii dzięki czemu twój pojazd może jeździć za wrogiem, obracać wieżyczką, albo omijać przeszkody)

http://trickkr.com/item/48/javascript-friendly-atan2-function

http://trickkr.com/item/44/javascript-turret-following-mouse-or-target

#javascript #html5 #programowanie #gamedev #trickkr
  • 4
  • Odpowiedz
@rezoner:

Przeliczanie koordynatów między jedno i dwuwymiarową tablicą


a chociaż szybsze to to jest, niż z dostępu bezpośredniego, czy znowu jakaś sztuka dla
  • Odpowiedz
@rezoner: a jak wywalimy inicjalizację spoza testu, to na 99% bezpośrednio jest szybciej. Dynamiczna alokacja obiektów tablicowych w przypadku 1. robi różnicę i tylko to. Raz zaalokowana będzie mieć szybszy dostęp.

Jeżeli tak nie jest - to JS jest dla mnie niezrozumiały :D A raczej interpreter JSa.
  • Odpowiedz