Wpis z mikrobloga

Mirki
Kupiłem na jesieni 2016 telefon Sony Xperia Z3 Compact. Od początku nie domykała się do końca klapka pod którą jest karta microSD oraz gniazdo ładowania telefonu. Zignorowałem to, w międzyczasie ta klapka mi się porysowała, ale to nic. Obecnie sama z siebie wyskakuje mi karta microSD ze złącza pod tą klapką. Naprawiłem to usztywniając luz kawałkiem papieru.Jednak chciałbym to oddać na gwarancje. I stąd moje pytanie, jak oddając to na gwarancję do sklepu opisać/zrobić by mi nie powiedzieli, że to z mojej winy?
Doczytałem, że ta klapka często jest problemem w tym telefonie i może powodować nieszczelność. Wiem, mogłem oddać od razu na gwarancje.

#sony #telefony #gwarancja #naprawatelefonu
  • 4
@JoannitaPL: Jak sam napisałeś - > Wiem, mogłem oddać od razu na gwarancje. Klapka jest jednocześnie uszczelką. Jeśli nawpadało Ci tam wody i będzie w środku wilgoć, a oni zobaczą, że klapka jest rozwalona to możesz liczyć się z odmową naprawy.