Aktywne Wpisy
essos +2
Wielu z was tutaj robi z Zaleckiego jakiegos zabijake, przed ktorym ferrari powinien speirdalac, a przeciez to typ ktory zaprezentował 3 razy obsranie w oktagonie godne lasika. Wiadome ze przeciwnicy nie ci sami, ale jednak o czymś to świadczy
#famemma
#famemma
BoroPrimorac +34
![BoroPrimorac - Pierwsi deweloperzy juz dzwonią do biur Koalicii Demokratycznej z pyta...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/19d83cc7bf85581da6f8d22d6ab711aaef6e46938f64b4dc3c68d5edc57e87cf,w150.jpg?author=BoroPrimorac&auth=e160b0863c0d81522f7857a293a847da)
źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz
ERA Mini Turbo
Najmocniejsze MINI dostępne w oficjalnej sieci dealerskiej, reklamowane jako Duchowy następcą Coopera i 1275 GT. Produkowane w latach 1989-1991 przez Engineering Research & Application Ltd. (dawny English Racing Automobiles) w Dunstable w hrabstwie Bedfordshire. Z zewnątrz wyróżniał się pakietem aerodynamicznym autorstwa Dennisa Adamsa, projektanta w firmie Marcos. We wnętrzu wymieniono fotele i dodano szereg zegarów VDO. Pod maską drzemał 1.3-litrowy silnik Austin A-Plus 1275 Turbo pochodzący z MG Metro Turbo, o mocy 94KM i 115 Nm. Aby uzyskana moc była użyteczna przeprojektowano zawieszenie (które było regulowane), a hamowanie powierzono wentylowanym tarczom z przodu z czterotłoczkowymi zaciskami i zmodyfikowanym bębnom na tylnej osi. Wbrew pozorom nie szokował osiągami, setkę osiągał w 8,1s i rozpędzał się do 185 km/h.
Cena za te małe cacko w 1989 roku wynosiła 11950 funtów szterlingów brutto (równowartość 22939 funtów dziś), co częściowo tłumaczy dlaczego znalazło się zaledwie 436 nabywców w UK i Japonii.
#samochodyefceki #samochody #motoryzacja #carboners
źródło: comment_Jc00i1zUjSW2jT3vHSZZtoj7VGkKKNFO.jpg
Pobierz