Wpis z mikrobloga

Wieczorek spedzony pod znakiem VR z boosterami ( ͡ ͜ʖ ͡).

Sprzet ma ogromny potencjal ale jego wykorzystanie w 100% malo kto sobie pozwoli ze wzgledu na potrzebe miejsca oraz cena sprzetu, komputera, stojaki na sensory, gierki po 5, 10, 20 czy 30€.

O ile Dk1 oraz GearVR przedstawiaja pierwsze kroki/generacje VR bez mozliwosci przyblizenia sie do przedmiotow w grze to tutaj mamy nastepny krok w VR.
Poczesci liznelem temat w kombo Dk2 plus Razer Hydra gdzie mialem 2 virtualne dlonie i mozliwosc wygibasow ale na mala skale to tutaj mozliwe to w 5 razy wiekszej swobodzie.

Gdyby Valve zrobilo podobna modyfikacje co HLVR do HL2 to bylby killer tego sprzetu na premiere bo kto by nie chcial pompowac shotguna w RavenHolm, rekami a nie X na padzie, przeladowac rewolwer robiac typowe gesty typu otworz beben, wysyp luski, zaladuj i enegicznym ruchem zamknij bebenek. To bylo zajebiste na Hydrze a co dopiero na Vive ktory nie posiada kabelkow i strzelanie w figurze T jest bezproblemowe

Podczas strzelania do dronow tak sie ruszalem ze sie zgrzalem, zlapalem zadyszki i widzac 1 przeciwinika robilem przerwe na pare wdechow bo to intensywna rozrywka na pozniejszych falach i potem znow do gry. Rekord padl w 3 graniu w ta gierke, 6k punktow i high score =)
Okulary sie zapocily ale przez cala gre, nic nie zaparowalo co mnie zaskoczylo bo na Dk2 czy obecnym GVR jest to dosc czeste zjawisko.

Kontrolery wydaja sie byc dobrze wykonany, pare razy uderzylem o poddasze =). Moze pozniej bedzie jakis collab z padem Steama pod VR pod inne typy gry
Jakosc obrazu wydaje sie byc lepsza od Dk2 albo jestem w bledzie bo dawno nie mialem go na glowie, to w porownaniu do GVR jest zdecydowanie lepiej ale porownanie kabel vs bez kabla.
Okablowanie od urzadzenia, czasami wpada pod nogi, dobrze jest aby ktos z boku, poprostu trzymal co umozliwi wejscie w gre w 101% bo czasami sa placze ale nikt z testujacych sie nie wywrocil o niego.

Jest sporo zawartosci, ceny rozne ale wydaje mi sie ze sklep Steama jest lepiej przygotowany od takiego GearVR ktorego testowalem od pierszego wydania to sklep jest wciaz ubogi i ceny spore za mobilna rozrywke.

Dzis kolejne tytuly bo jest tego troche.

#htcvive #vr
  • 10
@signap: te ceny za gry sa dla mnie zabojcze
rownie dobrze mozna calymi dniami swiatlem rysowac albo grac w te demo w ktorym strzelasz do robotow.
kontrolery sa zajebiste. ktos tam pisal o tych orbach z ps3 czy kamerce do xboxa i ja nie wiem #!$%@? dlaczego to nie dzialalo a kontrolery od vive dzialaja? nie twierdze ze to jakas magia ale nie przypomina to niczego co juz bylo.

kabel powinien
Pobierz B.....d - @signap: te ceny za gry sa dla mnie zabojcze
rownie dobrze mozna calymi dn...
źródło: comment_QTN2taQmMovLZywKVg0eUrBepX2ZM17Q.jpg
@Bohun_Zygmund: z tych mobilnych kontrolerow z poprzedniej generacji to chyba tylko wii posiadalo najmniej lagujacy sprzet. Kinect to porazka, chyba w Xo podobnie nie slysze o jego wykorzystywaniu, ps move nie posiadalem. Wiiloty byly bardzo spoko ale gdy uzywalem ich na crt bo na lcd pojawialy sie nieznosne lagi ale nie powiem, wii dawalo namiastke automatow z karabinem. Dzis dzieki Vive grasz jak ma automacie, bedac w grze.
@Xatal: Zwrocilem, raz kogos widzialem ale ten gral chyba przed biurkiem. Nie podoba mi sie wysoka cena za nie skonczona gre bo jak nikogo nie ma to gra sie kurzy. Nie podoba mi sie taka polityka cenowa 30€ za jakas gierke ktora nie jest pelnym tytulem, pewnie gra sie spoko bo widzialem pare razy gre w akcji ale za 30€ to troszke duzo.... Podobnie z Job Simulator, kto da 30€ za