Wpis z mikrobloga

@rzet: wiem, ale rozważam różne opcje (np. studencką podobno łatwo dostać, wystarczy iść na jakiś kurs jeden dzień w tygodniu). Nie mam takiego doświadczenia żeby mieć pewność dostania wizy pracowniczej.
@Seraf: No więc tak, frontend developer here (skupiam się na JavaScripcie). Nie mam skończonych żadnych studiów, aktualnie realnego doświadczenia 6 miesięcy jako freelancer. Teraz idę na etat jako JavaScript developer (sporo dobrego doświadczenia zdobędę dość szybko).
W planach mam emigrację do Australii, Sydney na początek (mam tam u kogo się zatrzymać, ale jakby mnie jakiś dobry mirek przygarnął w innym miejscu to może się coś zmienić).
Jakie są realne opcje dla
@MrGreeneye: Jeśli nie masz skończonych studiów informatycznych i masz jedynie 6 miesięcy doświadczenia, to wizy Skill nie dostaniesz.

Zdobycie wizy sponsorowanej, będąc w Polsce i to z takim doświadczeniem też jest raczej nierelane. No chyba, że masz tu jakiegoś znajomego w branży, który może Cię polecić.

Możesz zrobić tak, jak ja zrobiłem rok temu. Przyjechałem tu na wizie Work and Holiday. Znalazłem pracę w IT. Po pół roku pracodawca wystąpił o
@aussieaussieaussieoioioi: dlatego myśle w perspektywie roku od teraz i 1.5 rocznym doświadczeniem. Ew entualnie dwuletniej perspektywie, jak wtedy wyglądają moje szanse? Czy wiza work and holiday nie wymaga bycia studentem i wydają ich tylko 200? Dzięki serdeczne za odpowiedzi.
@MrGreeneye: Nie musisz być studentem. Napisałeś wcześniej, że nie masz skończonych studiów - a masz ukonczone chociaż dwa lata studiów? Tutaj masz oficjalne wymagania co do wizy Work And Holiday dla obywateli PL: Program „Zwiedzaj i Pracuj” Australia. Musisz mieć ukończone przynajmniej dwa lata studiów.

I masz rację z tym limitem. Tylko 200 wiz rocznie dla Polaków.

1.5 roczne doświadczenie dla wizy Skill również nic nie daje. Ja starałem się