Wpis z mikrobloga

Hej Mirki ,sytuacja przedstawia się następująco:

1) 5.02.2016 zamawiam oraz płacę via PayPal sławetny powerbank #xiaomi w #gearbest
2) Wiem że to okres świąteczny u nich więc cierpliwie czekam na #tracking number
3) 12.02.2016 wysyłam pierwszy ticket z zapytaniem co się dzieje z moim zamówieniem-brak odpowiedzi
4) 19.02.2016 wysyłam drugi ticket i podobnie jak tydzień wcześniej -brak odpowiedzi
5) 21.02.2016 uderzam na PayPal i tam zakładam spór(dispute)
6) 23.02.2016 jest odpowiedź na PayPalu z Gearbest że towar wysłany,a na moim Gearbest koncie pojawia się nawet fotka mojej przesyłki na wadze oraz otrzymuję numer trackingu RE831112304SE
7) 2.03.2016 jest info z trackingu: "Order departed from sorting hub" i od tamtej pory cisza...
8) Wczoraj otrzymałem maila z PayPala że 12.03.2016 zamkną mi automatycznie ten spór(dispute)i nie będę mógł już na nowo go otworzyć nawet jak paczka nie przyjdzie.

W związku z tym że to pierwsze moje zamówienie w Gearbest i pierwsze za pomocą PayPala,nie mam pojęcia co mam w takiej sytuacji zrobić?Dajcie znać jak ktoś coś miał w podobnej akcji ,bo czas mi ucieka niestety...
  • 7
  • Odpowiedz
@kibiklops: aż tak nie śpieszno mi i mogę czekać choćby jeszcze miesiąc,bardziej martwi mnie to że jakby ten powerbank był zepsuty albo nie doszedłby ostatecznie ,to nie będę mógł znowu otworzyć sporu i odzyskać kaskę...
  • Odpowiedz
@adamsky1979: Myśl pozytywnie - powerbank dojdzie i będzie sprawny, a walisz koprem po gaciach jakbyś tysiące złotych wydał na zakup. Nie dziwne że się PayPal wkurzył jak takie maniany odstawiasz.
  • Odpowiedz