Wpis z mikrobloga

@damian_co_dalej: Nie no, generalnie spoko auto, ale jest wiele lepszych. Kiedyś miałem przyjemność jeździć Porsche 911 Turbo w manualu (generacja 997.1 bodaj z 2008 roku, czyli ostatni wypust Turbo jeszcze z legendarnym Metzgerem pod maską) i to jest auto w niemal każdym aspekcie lepsze od M3. Gdyby nie było tak stare, to poważnie rozważyłbym zakup za rok czy dwa. Niestety 997.2 to już inny i uważany za znacznie mniej wytrzymały silnik,
@damian_co_dalej: Tyle samo, bo owiany tajemnicą tryb M wcale niczego nie #!$%@?. Tam najbardziej #!$%@? zmieniający reakcję na gaz przycisk o wymownej nazwie "Power" (działający również w ramach trybu M), który jednak w żaden sposób nie zmienia mocy silnika. Jak depniesz to leci tyle samo z M i bez M, choć w przypadku tego pierwszego niańka jest trochę uspokojona i szybciej 0-100 można zrobić, gdzie w przypadku w pełni włączonej trakcji
@greq333: Dla mnie przejażdżka tym samochodem była fajnym przeżyciem. Auto lżejsze od mojego, zupełnie inny rozkład masy, dodatkowo inny napęd. Poza tym dawno nie jeździłem z manualną skrzynią, bo u siebie mam DKG - i przyznam, że trochę zatęskniłem za tradycyjnym lewarkiem. Do układu kierowniczego nie miałem większych zastrzeżeń, w moim odczuciu lepszy od M5 i M6 obecnej generacji - choć do obu tych aut nie żywię sympatii i mogę nie