Wpis z mikrobloga

@kuba_pp: Wszystkim znajomym odradzam zakupu laptopów firmy Lenovo z powyższego problemu. Serwis to kpina z Klienta.

W budżetowych modelach jest wiele błędów konstrukcyjnych po stronie Producenta (pękające zawiasy, rozwarstwienie obudowy itp.).

Zdecydowanie nie polecam też próby pójścia na kompromis. Tu by się przydał pozew zbiorowy.
  • Odpowiedz
@jack-lumberjack: serwis nazywa się Medion - laptop został wysłany do Niemiec.
@The_DiceMan: laptop jest z serii tych bardzo budżetowych, ale jest używany tylko do internetu i pisania. Używany w domu, jego ostatni transport to jak go dostarczali do sklepu ( ͡° ʖ̯ ͡°). Paczkę zapakowałem jakby tam jajka były w środku, nie ma szans żeby się coś w transporcie stało.
@Amarachi: zdjęcia mam ale z
  • Odpowiedz
@kuba_pp: w takich modelach raczej sruby nie sa ukrywane, co do serwisu mediona, moge Ci wymienic tysiac przypadkow gdzie cos #!$%@?. Pracowalem w sklepie w ktorym lenovo bylo partnerem, szkoda slow...
  • Odpowiedz
@Amarachi: poszedł mail do lenovo ze zdjęciami, infolinia stwierdziła że prawdopodobnie paczka została uszkodzona w transporcie - cyrk. Mam jeszcze zdjęcia które robiłem jak pakowałem paczkę - krok po kroku ( ͡º ͜ʖ͡º). Na tym drugim zdjęciu jest wyłamany plastik - gdzie zewnętrznie laptop jest idealny...a przynajmniej był 2 tygodnie temu...
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@oskar_15: z tego co zrozumiałem to cała. Wysłałem bo pewnego pięknego dnia sam się wyłączył i już nie chciał wstać - z tego co wtedy wyczytałem na necie to dysk padł. W kosztorysie jest ujęta wymiana dysku także internet chyba miał rację :)
  • Odpowiedz