Wpis z mikrobloga

@Sefni: No oczywiście, że wykorzystuje się C#.... Ehhh... W Unreal Engine masz Visual Studio zintegrowane z tym silnikiem jeśli nie korzystasz z Blueprintów (czy jak to się tam nazywa).
  • Odpowiedz
@Sefni: Nieważne, czy pytałes o C++ czy C# - środowisko Unity zostało zaprojektowane również z myślą o nie-programmersach, więc raczej warto podchodzić. Na pewno czegoś się nauczysz w 'międzyczasie'
  • Odpowiedz
@Sefni: Pytać nie szkodzi;)

Tak warto bo w Unity głównym językiem programowania jest C#. Można też pisać w JavaScript.
Używa Visual Studio dla c# lub Mono develop dla C# i JS.
Jeśli chodzi o dokumentacje to masz wszystko napisane na ich stronie.
Natomiast obiekty do gry można robić w każdym narzędziu od 3D.
Nawet projekt blendera można wrzucić do Unity i też sobie poradzi. ( ͡° ͜ʖ ͡°
  • Odpowiedz